מערכת COL | יום כ"ח אלול ה׳תשע״א 27.09.2011

יבול ענק של הוצאה לאור לקראת החגים

לקראת חג תשרי הבעל"ט יצאו לאור עלוני הסברה מרהיבים, לחלוקה על ידי השלוחים וחסידי חב"ד היוצאים לפעילות בחודש תשרי המושפע בחגים. העלונים ערוכים בטוב טעם ובצורה מאירת עיניים, והם שופכים אור על מנהגי החג, הרעיונות הגלומים מאחורי ההלכות, ומושגי יסוד. העלונים יופצו במהלך חודש תשרי במאות אלפי עותקים בכל רחבי הארץ על ידי מאות בתי חב"ד וחסידי חב"ד היוצאים לפעילות  צפו בשערים
יבול ענק של הוצאה לאור לקראת החגים

לקראת חג תשרי הבעל"ט יצאו לאור עלוני הסברה מרהיבים, לחלוקה על ידי השלוחים וחסידי חב"ד היוצאים לפעילות בחודש תשרי המושפע בחגים. העלונים נכתבו על ידי מחלקת ההוצאה לאור של צעירי אגודת חב"ד בראשות הרב מנחם ברוד, והופקו על ידי "המרכז לעזרי שליחות שע"י צעירי אגודת חב"ד.

העלונים ערוכים בטוב טעם ובצורה מאירת עיניים, והם שופכים אור על מנהגי החג, הרעיונות הגלומים מאחורי ההלכות, ומושגי יסוד. דגש רב ניתן על קיום הלכה למעשה, ועל נוחות המשתמש. העלונים יופצו במהלך חודש תשרי במאות אלפי עותקים בכל רחבי הארץ על ידי מאות בתי חב"ד וחסידי חב"ד היוצאים לפעילות.. 

מהמרכז לעזרי שליחות נמסר כי נרשמת הענות גדולה לעלונים, וכמחצית מהעלונים שהודפסו כבר הוזמנו, בארגון צופים כי לפי הקצב הנוכחי בימים הקרובים יאזל כל המלאי.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.