מערכת COL | יום כ"ו אלול ה׳תשע״א 25.09.2011

הופיע הספר על החסיד הקרוב ביותר לרבי: 'בכל ביתי נאמן הוא'

הופיע הספר על החסיד הקרוב ביותר לרבי: 'בכל ביתי נאמן הוא'. הספר, מרכז את מסכת חייו ופועלו של הרב שניאור זלמן גורארי' ע"ה במחיצת ובשירות רבותינו נשיאינו, ומכיל מאות גילויים וסיפורים מדהימים ומפעימים בפרסום ראשון על הרבי ● הספר, בעריכת הספר, בנימין ליפקין ויוסף יצחק אליטוב יוצא לאור לקראת יום השנה השמיני לפטירתו, בראש השנה, במתכונת הדורה ומפוארת והוא מכיל 672 עמודים  לסיפור המלא
הופיע הספר על החסיד הקרוב ביותר לרבי: 'בכל ביתי נאמן הוא'

כתב COL

מדוע שיגר הרבי הריי"צ נער בן תשע עשרה לישיבות מיר, קמניץ, בריסק וברנוביץ?, כיצד דאג הרבי הריי"צ לתלמידי ישיבת נובהרדוק שסבלו מחרפת רעב?, על מי אמר הרבי הריי"צ: "היא מההיכל שלי, היא שבורת לב כמוני"?, מתי עלה בדעתו הקדושה של הרבי נשיא דורנו לבקר בארץ הקודש?, באיזה הקשר אמר פעם הרבי לר' זלמן: "היום הייתי באוהל והרבי חותני אמר לי לומר לך"?, על מה שוחח הרבי עם ר' זלמן ביחידות לה זכה מדי שנה לקראת יום הולדתו, בנר ראשון של חנוכה?

וגם: מה אמר הרבי לר' זלמן ביחידות ארוכה ומופלאה בשנת תשכ"ד אודות אשר יתרחש בעת ביאת המשיח? על אלו שלושה חסידים התבטא הרבי באוזני ר' זלמן "אותם אני מייקר" ומאיזו סיבה?, כיצד הקדיש הרבי קרוב לעשרים שיחות קודש אודות תכונותיו של חסיד אחד ויחיד?, מה אמר הרבי לר' זלמן בכ"ב בשבט, שעות אחדות לאחר הסתלקות הרבנית?, מה בדיוק אמר הרבי לר' זלמן אודות מענה קודשו "כעצת ידידים מבינים"?, כיצד התבטא הרבי כלפי הילדים הפוקדים את האוהל הקדוש לאחר שאכלו?, מה בדיוק אמר הרבי לר' זלמן מיד עם תום השיחה של כ"ח בניסן תנש"א?
מהו תוכנם המלא של מאות פתקים ומענות קודש שזכה ר' זלמן לקבל מהרבי במשך כל השנים?

התשובות לשאלות אלו, כמו המקור לאוצר בלום של גילויים מפעימים, סיפורי מופת ועובדות שמימיות, חבויים בין דפי הספר החדש שהופיע זה עתה: בכל ביתי נאמן הוא – המכיל את מסכת חייו ופועלו של הגה"ח רבי שניאור זלמן גורארי' ע"ה, הילד שגדל כיתום על ברכי הרבי הריי"צ, שוגר על ידו לשליחויות בלתי שגרתיות, שימש כמזכירו בפרק זמן והיה מנאמניו הקרובים ולימים היה לחסיד הקרוב ביותר אל הרבי נשיא דורנו ולאיש סודו.

הספר יוצא לאור לקראת יום השנה השמיני לפטירתו, בראש השנה, במתכונת הדורה ומפוארת והוא מכיל 672 עמודים.

עורכי הספר, בנימין ליפקין ויוסף יצחק אליטוב, ראיינו לקראת כתיבתו עשרות אישים שליוו את הרז"ג במרוצת השנים, נחשפו ליומניו האישיים ולסיפורים שתועדו מפיו בידי בני משפחתו הקרובים ביותר – ובראשם בחיר נכדיו, הרה"ת ר' יוסף יצחק שטרנברג, שידו לא משה מיד סבו בכל שנותיו האחרונות – והתוודעו לאלפי מסמכים, תמונות, דוקומנטים וחפצים ששפכו אור על דמותו ועל כל תחנות חייו.

כל אלו הולידו מסכת עוצמתית ומטלטלת של מאות גילויים הנחשפים בספר לראשונה על אשר רחש והתרחש בקודש פנימה, בהיכלם של הרבי הריי"צ, הרבי נשיא דורנו ובית רבי.

את הספר ניתן להשיג בחנות יודאיקה בכפר חב"ד, 03-9606120, ובחנויות הספרים המובחרות.

לרכישה: לחצו כאן

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.