מערכת COL | יום כ"ב אלול ה׳תשע״א 21.09.2011

מוסקבה: נחנך המשכן החדש של מתיבתא חב"ד ● תמונות

ברגשי גיל ושמחה חגגו במתיבתא חב"ד מוסקבה, את פתיחתו של הבניין החדש ● בוגר המתיבתא, ראובן בנייגוייב סיפר במונולוג מרגש על שנות לימודיו במתיבתא כיצד השקיעו בו ועזרו בכל המצטרך ● תלמידים מהמתיבתא העניקו מתנה יוקרתית לתורם הנכבד מר גד ניסנוב, שהעניק לכל תלמיד ספר חומש במתנה לדיווח ולתמונות 
מוסקבה: נחנך המשכן החדש של מתיבתא חב

ברגשי גיל ושמחה חגגו במתיבתא חב"ד מוסקבה, את פתיחתו של הבניין החדש.

לאירוע הפתיחה הגיעו הרב הראשי לרוסיה, הרב בערל לאזאר, מנכ"ל איגוד הקהילות היהודיות, ר' אלכסנדר ברדה, מנהל המוסדות, הרב יוסף יצחק ליפסקר, צוות המתיבתא, התלמידים, שלוחים ומקורבים וכמובן הנדיב הנכבד מר גד ניסנוב.

את הטקס החגיגי, הנחה ר' ראובן קורבסקי מהצוות החינוכי של המתיבתא. הרב ברדה עלה לברך את התורמים והמסייעים שעזרו בהקמתו של הבניין המפואר, לאחר מכן נאם הרב הראשי כשהוא מברך את התלמידים שיזכו ללמוד תורה מתוך הרחבת הדעת.

בהמשך הוזמן בוגר המתיבתא, ראובן בנייגוייב שסיפר במונולוג מרגש על שנות לימודיו במתיבתא כיצד השקיעו בו ועזרו בכל המצטרך עד שלפני כשנה הקים משפחה וכבר נולדה להם בת במזל טוב. הנוכחים התרגשו ומחאו כפיים בהתרגשות רבה במשך דקות ארכות.

שלושה תלמידים מהמתיבתא ניגשו לתת מתנה יוקרתית לתורם הנכבד מר גד ניסנוב, שהעניק לכל תלמיד ספר חומש במתנה. לאחר מכן צעדו כולם אל הפתח שם גזרו את סרט הכניסה לבנין ופצחו בריקוד חסידי שמח לקול צלילי התזמורת.

בקביעת המזוזה כובדו הרב הראשי ומר ניסנוב, כל המוזמנים נכנסו לסיור בבניין המפואר עם המנהל ר' חיים עוזר אמירגוב, שם ראו את כיתות הלימודים וחדרי הפנימיה של הילדים.

יישר כח למחנך, ר' משה ברוך בייניש שעמל רבות בהפקת האירוע.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.