מערכת COL | יום כ"ב אלול ה׳תשע״א 21.09.2011

הקופסא שמחוללת פלאים: קופסת הפתקים של המחנך

ערכת "קופסת הפתקים של המחנך" שקיבלו המחנכים בועידת המחנכים, תפסה את מקומה בפינת השולחן של מחנכים רבים, בלווי דף הסבר על תפקידם של סוגי הפתקים שיתנו מענה על חיזוק הקשר בין המורה והתלמיד ובין המורה וההורים. חלפו שבועיים מפתיחת שנת הלימודים ותגובות מורים ומחנכים לא איחרו להגיע על הפלאים וההשפעה של ערכת הפתקים לדיווח ולתמונות
הקופסא שמחוללת פלאים: קופסת הפתקים של המחנך

ערכת "קופסת הפתקים של המחנך"  שקיבלו המחנכים בועידת המחנכים, תפסה את מקומה בפינת השולחן של מחנכים רבים, בלווי דף הסבר על תפקידם של סוגי הפתקים שיתנו מענה על חיזוק הקשר בין המורה והתלמיד ובין המורה וההורים. חלפו שבועיים מפתיחת שנת הלימודים ותגובות מורים ומחנכים לא איחרו להגיע על הפלאים וההשפעה של ערכת הפתקים.

בזמן שמאמרי דעה על נושא החינוך במחננו, מתפרסמים בקול רעש גדול ובפרט בעונת הפתיחה של שנת הלימודים , אי אפשר להתעלם מנקודות אור הבוקעות מדי פעם בתוך השטח. בבית היוצר של המרכז חינוכי חסידותי של צעירי אגודת חב"ד בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב, לא נחים לרגע.

צוות היגוי בראשות המחנך הוותיק הרב נפתלי הכהן רוט מקיים פעילות פדגוגית ענפה ומגוונת במשך כל ימות השנה במגמה להעלות את רמת החינוך וההוראה ולהתמודד עם אתגרי התקופה. למערכת COL הגיעו מכתבים מהורים ומחנכים על השפעתה של "קופסת הפתקים של המחנך" אחת היוזמות הברוכות, מיני רבות,  של המרכז חינוכי חסידותי. כלי עזר יחודי לכל מחנך, הנותן מענה לחיזוק הקשר בין המחנך וההורים.

ומה בקופסא?! ערכה של חמישה סוגי פתקים בתוך קופסא מעוצבת . הראשון שבהם נושא את הכותרת "פתקא טבא", שמטרתה דוו"ח להורים על מעשים טובים של התלמיד, לאחריו באים הפתקים בנושאים שונים הקשורים לחיי היום יום של הילד והקשר עם ההורים  פתק התזכורות לפגישה,קשר טלפוני, מבחנים וכיו"ב, פתק ברכת מזל טוב, ליום הולדת, שמחה משפחתית וכיו"ב, וגם פתק מיוחד תחת השם "אליך התלציד" שמטרתו מילות עידוד וחיזוק אישי של המחנך לתלמיד המסתיים בשלוש אותיות גדולות : א. א. א. ראשי התיבות של אני אוהב אותך.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.