מערכת COL | יום כ"א אלול ה׳תשע״א 20.09.2011

רעידת אדמה חזקה בהימלאיה: בית חב"ד מוצף במטיילים

לפחות 50 בני אדם נהרגו ועשרות נוספים נפצעו ברעידת אדמה עזה שזעזעה את אזור הרי ההימלאיה. ההרוגים ברעש, שעוצמתו היתה 6.9 דרגות בסולם ריכטר, הם תושבים מצפון-מזרח הודו, טיבט שבסין ונפאל ● שליח חב"ד בקטמנדו, הרב חזקי ליפשיץ סיפר ל-COL כי כל הבית שלנו רעד. הרבה בתים נהרסו בעקבות רעידת האדמה. בית חב"ד מוצף כל העת בטלפונים של הורים מודאגים  לסיפור המלא
רעידת אדמה חזקה בהימלאיה: בית חב
הרב חזקי ליפשיץ בפתח בית חב"ד
לפחות 50 בני אדם נהרגו ועשרות נוספים נפצעו ברעידת אדמה עזה שזעזעה את אזור הרי ההימלאיה. ההרוגים ברעש, שעוצמתו היתה 6.9 דרגות בסולם ריכטר, הם תושבים מצפון-מזרח הודו, טיבט שבסין ונפאל.

הרשויות המקומיות באזור ההימלאיה עושות מאמצים גדולים כדי להגיע לקהילות המרוחקות וכדי להעריך את מידת הנזק שנגרם. אולם, גשמים כבדים, מפולות בוץ וערפל כבד מקשים על כוחות חילוץ והצלה להגיע לאזור.

שליח חב"ד בקטמנדו, הרב חזקי ליפשיץ סיפר ל-COL כי כל הבית שלנו רעד. הרבה בתים נהרסו בעקבות רעידת האדמה. המטיילים הישראליים פוחדים לישון באכסניות לישראליים, ורבים מהם הגיעו לישון בבית חב"ד שיחסית נחשב למבנה חזק".­

בית חב"ד מוצף כל העת בטלפונים של הורים מודאגים. בהתחלה סברו שאין נפגעים אבל כעת מסתמן שיש כמה עשרות הרוגים בהימלאיה­­. המומחים טוענים שעומדים להיות רעשי משנה לא פחות חמורים, ולכן מתכנסים פה בבית חב"ד בלילות מהפחד­­".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.