מערכת COL | יום כ"א אלול ה׳תשע״א 20.09.2011

חיילי צבאות השם מכפ"חים את המטמון

ביום ראשון התקיימה פעילות מרתקת לילדי צבאות ה' בכפר חב"ד: "מכפ"חים את המטמון", בה כל החיילים שהשתתפו חפשו אחר המטמון בתחנות שונות בכפר חב"ד. בהגיע החיילים לתחנות היה עליהם לבצע משימה או לתת מענה לשאלה הקשורה לתולדות החסידות - יום ח"י אלול ● לאחר שעה וחצי של מרדף אחר המטמון, ביצוע משימות חסידיות ותפילת ערבית, קבלו החיילים המשתתפים צ'ופר מיוחד - שחיה לילית בבריכת כפר חב"ד לדיווח ולתמונות 
חיילי צבאות השם מכפ

הצבא לא נח אפילו לא לרגע קט: מנהלי אירגון צבאות ה' שע"י ועד כפר חב"ד בראשות ר' בנימין ליפשיץ, לצד הסמלים, קיימו בשבת קודש התוועדות חסידית עם משפיע אהלי תורה הרב שניאור קוביטשעק.

בהתוועדות התקבלו החלטות טובות להמשיך את השליחות כאן בבית בכפר חב"ד פנימה, להעמיק את הקשר עם חיילי צבאות השם להעניק להם בית חם לפעילות חברתית חסידית.

ביום ראשון התקיימה פעילות מרתקת לילדי צבארות ה' בכפר חב"ד: "מכפ"חים את המטמון", בה כל החיילים שהשתתפו חפשו אחר המטמון בתחנות שונות בכפר חב"ד. בהגיע החיילים לתחנות היה עליהם לבצע משימה או לתת מענה לשאלה הקשורה לתולדות החסידות - יום ח"י אלול.

לאחר שעה וחצי של מרדף אחר המטמון, ביצוע משימות חסידיות  ותפילת ערבית, קבלו החיילים המשתתפים צ'ופר מיוחד - שחיה לילית בבריכת כפר חב"ד.

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.