מערכת COL | יום כ"ח אב ה׳תשס״ד 15.08.2004

ילדי עובדי אגד החכימו בקייטנות חב"ד

בית חב"ד 'אגד' בניהולו של השליח הרב מנחם מענדל וילהלם, קיים השנה מספר קייטנות לילדי 'אגד' ברחבי הארץ, בהם השתתפו כ-7000 ילדים. הקייטנות החלו ביום י"ח בתמוז עד כ"ה מנחם אב. הרב וילהלם סיפר ל-COL כי בירושלים נערכו שתי קייטנות, בצפון ירושלים לילדי השכונה, והשנייה בקיבוץ 'רמות רחל'. במהלך הקייטנות, למדו הקייטנים משניות, את 12 הפסוקים, ונהנו מתיאטרון בובות, ומהופעתו של דוד החקיין.בדרום הארץ והסביבה – התקיימו גם שתי קייטנות, בהשתתפות ילדי 'אגד' מערד, דימונה, קריית-גת, באר-שבע, אשקלון, אשדוד ואילת, בהם נטלו חלק כ-2000 ילדים וילדות. במרכז הארץ – השתתפו ילדי אגד מרמלה, תל-אביב, ראשון-לציון, רחובות, נתניה ועוד, ובצפון הארץ, השתתפו כ-1600 ילדים מחיפה, עכו, נהריה, צפת, טבריה, עפולה בקייטנת חב"ד לילדי אגד.
ילדי עובדי אגד החכימו בקייטנות חב

הקייטנות התקיימו בשיתוף עם הנהלת 'אגד' ואגף תרבות של אגד ברחבי הארץ. הרב וילהלם הודה לחנן – מנהל הקייטנות של אגד, למר אופר זמיר – מנהל תרבות ארצית ולכל מנהלי אגד האזוריים, ובפרט ליו"ר מזכירות אגד מר אריק פלדמן.

במסיבת סיום הקייטנות התכנסו כל ילדי הקייטנות יחד, והרב וילהלם דיבר לפני הילדים והילדות והודה למדריכים ומדריכות, להנהלת אגד ברחבי הארץ. הילדים המצטיינים קיבלו פרס ספר 'מעין חי' ותעודות הערכה.

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
2 תגובות
1.
יישר כוח
כ"ח אב ה׳תשס״ד
כל הכבוד לרב וילהלם על עבודתו החשובה באגד.
ולמערכת הנכבדה: למען הדיוק, הקייטנות הם קייטנות "אגד", (המתקיימות כבר במשך 30 שנה לילדי חברי אגד ולמצטרפים נוספים. )- מרכזי ומדרכי הקייטנות הם ממערך ההדרכה של אגד, ולא קייטנות של חב"ד.
אמנם בקייטנות "אגד" נערכו פעילויות של חב"ד בראשות הרב וילהלם. ואנו שמחים על פעילותו הברוכה במאור פנים של הרב.

שרון דרויאן חבר אגד.
2.
יישר כוח
כ"ט אב ה׳תשס״ד
לפי תגובה 1 ,לפי שאני מקיר את הרב וילהלם הוא יצליח להכניס את הפעילות של אגד ברחבי הארץ יחד אם כל הדברים של אגד לדוגמה בר-ובת מצוה וביח זה חשוב לעבוד עם אגד ארף תרבות של אגד
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.