מערכת COL | יום ט"ז אלול ה׳תשע״א 15.09.2011

מפכ"ל המשטרה חשף: "אני נושא בכיסי מכתב שקיבלתי מהרבי"

"משפחתי קשורה לחב"ד ולרבי, עד היום אני שומר את המכתב הברכה ששלח ליהרבי מליובאוויטש לשמחת הבר-מצווה שלי, עם חתימת ידו הקדושה", אמר מפכ"ל משטרת ישראל, רב ניצב יוחנן דנינו לרב יעקב גלויברמן שהגיע לחלק דבש ולתקוע בשופר בלשכת המפכ"ל  לדיווח ולתמונות
מפכ

מזה שנים רבות אשר העסקן החב"די הרב יעקב גלויברמן מביא את ברכת החג לבכירי הממשל והביטחון בכל הארץ, תוך ברכות לאורך השנים מהרבי מלויובאוויטש להצלחה בעסקות הציבורית.

היום הוזמן הרב ללשכת פיקוד משטרת ישראל, שם קיבל את פניו מפקד מחוז ת"א ניצב אהרון אקסול, וראש אגף המבצעים במשטרה ניצב ניסים מור, לאחר מכן נפגש עם סגן המפכ"ל ניצב ישראל יצחקי, והעניק לו דבש טהור מכפר-חב"ד ומתנה מיוחדת דולר לברכה והצלחה מהרבי מליובאוויטש.

באמצע ישיבה שנערכה בלשכת המפכ"ל הוזמן הרב לתקוע בשופר ולברך את המפקדים ובסיום העניק לידידו מפכ"ל משטרת ישראל, רב ניצב יוחנן דנינו, צנצנת דבש ודולר לברכה והצלחה מהרבי, המפכ"ל התרגש, וסיפר לנוכחים על הקשר שלו עם חב"ד והרבי, החל מיום הולדתו י"ט בכסלו חג הגאולה וראש השנה לחסידות.

"משפחתי קשורה לחב"ד ולרבי, עד היום אני שומר את המכתב הברכה ששלח לי הרבי מליובאוויטש לשמחת הבר-מצווה שלי, עם חתימת ידו הקדושה", אמר לרב גלויברמן. "אני מתרגש ומעריך מאוד את הדולר שהענקת לי לברכה והצלחה מהרבי מליובאוויטש"

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.