מערכת COL | יום ט"ז אלול ה׳תשע״א 15.09.2011

חדש בסדרת "בסוד המועדים": שיעורים ודרשות על חגי תשרי

המרכז לעזרי שליחות של צעירי חב"ד הוציא לאור חוברת חדשה "בסוד המועדים", הנותנת מענה ייחודי וחדשני לצרכי השליח בחודש השביעי המושבע בחגים ואירועים, בהכנת שיעורים, דרשות, דברי ברכה ומידע הלכתי  לסיפור המלא
חדש בסדרת

כתב COL

המרכז לעזרי שליחות של צעירי חב"ד הוציא לאור חוברת חדשה "בסוד המועדים", הנותנת מענה ייחודי וחדשני לצרכי השליח בחודש השביעי המושבע בחגים ואירועים, בהכנת שיעורים, דרשות, דברי ברכה ומידע הלכתי.

בחוברת 5 שיעורים ארוכים ועיוניים לחגי תשרי: לר"ה: מעשה בתפוח, ליוה"כ: עיונים בספר יונה, לימים הנוראים: עיון קצר על הסליחות, לחג הסוכות: בעקבות האושפיזין, ולהושענא רבה ושמח"ת: מנהג ישראל תורה. השיעורים נכתבו במיוחד לסדרה זה ומיועדים גם לקהל שאינו דתי (ובהערות רעיונות מעמיקים יותר לקהל מתקדם). עיקרון חשוב שנשמר הוא בניית השיעורים על יסודות ביהדות המוכרים לכולם, אלא שמאחורי הרעיונות מסתתרים רעיונות המודגשים בתורת החסידות.

דרשות, דברי ברכה ורעיונות קצרים

בחוברת "בסוד המועדים" מוקדש מדור מיוחד עם הצעות לדרשות לכל החגים. חלקן של הדרשות פורסמו כבר בעבר באתר "שלוחים נט" וגרפו הצלחה גדולה.

"החגים והאירועים הקרובים להם מהווים הזדמנות לפגישה עם אנשים ב'השקת כוסית' לקראת השנה החדשה במשרדים, בביקור בסוכה, או באיחול שנה טובה. בהזדמנות זו אנשים מצפים מאיתנו לשמוע רעיון קצרצר וקליט ולא דרשה ארוכה או שיעור, פעמים רבות אנו שוברים את הראש מה לומר. החוברת כוללת מדור של הצעות לדברי ברכה ורעיונות קצרים", מסבירים בצעירי חב"ד.

הלכות ודינים הנוגעים לשלוחים

מעבר להלכות הרגילות, שליח מתמודד עם שאלות הלכתיות הקשורות ל'מבצעים'. לצורך זה הובאו בחוברת דינים הנוגעים במיוחד לשלוחים, שנכתבו ע"י הרב לוי יצחק רסקין, דומ"צ קהילת ליובאוויטש בלונדון – תדפיס מתוך ספרו "נתיבים בשדה השליחות".

סדרת "בסוד המועדים" יוצאת לאור ע"י בית חב"ד המרכזי בבאר שבע. ליקוט ועריכה: השליח הרב שמואל רסקין מחולון בסיוע השליח הרב חיים הבר. הסדרה מופצת על-ידי המרכז לעזרי שליחות של צעירי חב"ד.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.