מערכת COL | יום ט"ז אלול ה׳תשע״א 15.09.2011

מגדל העמק: 80 בחורים נבחנו על מסכת פסחים ותניא

אמש, התקיים בישיבת 'תומכי-תמימים' מגדל העמק מעמד סיום מבצע תורה, שכלל לימוד בעיון מסכת פסחים שנלמדה בישיבה, וכן לימוד כולל של כל ספר התניא ● מצטייני המבצע קיבלו תעודות מאת רבה של מגדל העמק הרב יצחק דוד גרוסמן, שתרם את המלגות לעילוי נשמת אביו ר' ישראל גרוסמן זצ"ל  לסיפור המלא
מגדל העמק: 80 בחורים נבחנו על מסכת פסחים ותניא
אמש, התקיים בישיבת 'תומכי-תמימים' מגדל העמק מעמד סיום מבצע תורה, שכלל לימוד בעיון מסכת פסחים שנלמדה בישיבה, וכן לימוד כולל של כל ספר התניא.

במשך השנה עמלו התמימים בלימוד ובחינה על כל המסכת גפ"ת, וכן שקדו בלימוד מעמיק של ג"ן פרקי התניא. בנוסף, נבחרת מיוחדת של מנין תלמידים שיננו ונבחנו את אותיות כל ספר התניא, החל מהקדמת המלקט וכלה בסיום פרק הג"ן.

מצטייני המבצע קיבלו תעודות מאת רבה של מגדל העמק הרב יצחק דוד גרוסמן, שתרם את המלגות לעילוי נשמת אביו ר' ישראל גרוסמן זצ"ל.

במעמד המפואר השתתפו הורי התלמידים המצטיינים, מנכ"ל המוסדות הרה"ח לוי שיחי' וילימובסקי, ראש הישיבה הגה"ח ר' יצחק שיחי' גולדברג, וצוות הרמי"ם והמשפיעים.

נציג ההורים, הרה"ח ר' יוסף יצחק שי' בוטמן, משגיח ומשפיע בישיבת תות"ל לוד, נשא דברים אודות התייחסותו המיוחדת של הרבי על חשיבות הלימוד אצל תלמידי 'תומכי תמימים', ובסיום דבריו הודה נרגשות לצוות ההנהלה העושה לילות כימים ומשקיע רבות בתמימים.

את המבצע כולו ליוו הרב שניאור זלמן קעניג והרב שניאור זלמן העכט, וכאן המקום להודות על ההשקעה והמסירות במשך השנה, הן בעריכת המבחנים והן בבדיקתם, והן בלימוד אישי עם בחורים. על הפקת האירוע עמל הת' אריק ליפסקר וכאן נתונה לו תודת המשתתפים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.