מערכת COL | יום ט"ו אלול ה׳תשע״א 14.09.2011

לוח שנה ברוסית: הספר היהודי לדורותיו

כמדי שנה בשנה, יצא לאור לקראת השנה החדשה הבעל"ט - "לוח שנה ברוסית", בשיא הפאר וההדר. כל שנה כולל הלוח נושא מסויים, המלווה את כל הדפים וחודשי השנה, והשנה נבחר נושא "הספר היהודי לדורתיו", בליווי תמונות והסבר מתומצת על ספרי היסוד של העם היהודי, החל מהחומש ועד ספרי חסידות, כאשר כל חודש מלווה בספר אחר  לסיפור המלא
לוח שנה ברוסית: הספר היהודי לדורותיו

כמדי שנה בשנה, יצא לאור לקראת השנה החדשה הבעל"ט - "לוח שנה ברוסית", בשיא הפאר וההדר. כל שנה כולל הלוח נושא מסויים, המלווה את כל הדפים וחודשי השנה, והשנה נבחר נושא "הספר היהודי לדורתיו", בליווי תמונות והסבר מתומצת על ספרי היסוד של העם היהודי, החל מהחומש ועד ספרי חסידות, כאשר כל חודש מלווה בספר אחר.

בפתח הלוח מובאת שיחה מתומצתת של הרבי מליובאוויטש על משמעות חגי תשרי, לקראת השנה החדשה, בהמשך מובאים אגרות ברכה מהרב הראשי של רוסיה השליח הרב בערל לאזאר ושל נשיא איגוד הקהילות היהודיות בחבר העמים, הנגיד החסידי ר' לוי לבייב.

הלוח, פרי עבודתו הרבה של מנכ"ל "מארינה רושצ'ה", השליח הרב מרדכי וויסברג, מופץ בימים אלה בין הקהילות הרבות במוסקבה בפרט וברוסיה בכלל.

בלוח, כל הזמנים של השבתות והחגים, זמני הלכה תאריכים חסידיים, וכן 'תלושים' מיוחדים להשתתפות באירועי החגים בקהילה ומידע יהודי רב, מגוון ומרתק.

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.