מערכת COL | יום ט"ו אלול ה׳תשע״א 14.09.2011

חברת הכנסת התרשמה: "כאן מתחנכות שליחות חב"ד" ● גלריה

ח"כ רוחמה אברהם בלילא בבית ספר בביקור ב"עטרת חיה מושקא": "כעת הבנתי איך מצליחים לפתוח בית חב"ד בחור נידח בעולם".  בפנים: מהו סוד ההצלחה של בית הספר?  לסיפור המלא 
חברת הכנסת התרשמה:
סגנית יו"ר ראש הכנסת וחברת הכנסת רוחמה אברהם בלילא ערכה ביקור מיוחד בבית ספר חב"ד לבנות - "עטרת חיה מושקא" בביתר עילית. את חברת הכנסת ליווה ראש העיר, הרב מאיר רובינשטיין העושה לילות כימים למען ילדי העיר.

ח"כ רוחמה אברהם - בלילא התרשמה מבית הספר המטופח, מהתלמידות המחונכות ומהאווירה הנעימה השוררת בבית הספר.

כשנשאלה המנהלת "מה סוד ההצלחה?"- הסבירה גב' נחמה שחר כי הצוות החינוכי חדור תחושת שליחות והידיעה כי השותף השלישי של הילד, הלוא הוא הקדוש ברוך הוא נמצא כל העת במקום, ממריצה את הצוות החינוכי להעניק את הטיפול הטוב ביותר לבנותיו של מלך מלכי המלכים, ואנחנו רואים תוצאות. ב"ה בנות בית הספר מגיעות להישגים לימודיים גבוהים ביותר יחד עם אווירה חסידית המשפיעה על אופיין העדין של התלמידות.

חברת הכנסת סיפרה לתלמידות הצעירות על הקשר המיוחד שיש לה עם חסידות חב"ד: בכל מקום בו הייתי בעולם – פגשתי את חב"ד". הגב' נחמה שחר מייסדת ומנהלת בית הספר הדגישה כי בבית הספר המיוחד הזה מגדלים את הדור הבא של השליחות, בוגרות בית הספר יהיו אלה שיצאו בבוא העת לרחבי תבל ויפיצו את בשורת היהדות בגולה.

וכשראש העיר שאל את הבנות: "מי מכן מוכנה לכשתגדל להיות שליחת חב"ד וליסוע לקצה העולם?" כל האצבעות הקטנטנות הורמו בנחישות.

חברת הכנסת הנכבדה לא הסתירה את התפעלותה ואמרה כי "מעולם לא ראתה בנות כה צעירות וכל כך נחושות בעתידן להיות שליחות ולתרום לעם ישראל, אין ספק כי הצוות החינוכי של בית הספר עושה עבודת קודש ואני, כחברת כנסת גאה שבארצינו גדלות ומתחנכות בנות ברוח זו".

ח"כ אברהם בלילא התרשמה וציינה בפני ראש העיר הרב מאיר רובנשטיין את הנאתה המרובה מהביקור בבית הספר, מההשקעה, הפאר והיחס החם והלבבי לכל ילדה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.