מערכת COL | יום ט"ו אלול ה׳תשע״א 14.09.2011

הורים בנחל'ה מתריעים: מחדלי בטיחות חמורים בתלמוד תורה

קבוצת הורים בתלמוד תורה חב"ד בקרית מלאכי, החלו להתגבש למינוי ועד הורים מסודר, לאחר שלטענתם, ישנם מפגעים מסוכנים רבים בשטח בית הספר ● הם פנו למשרד החינוך, ושלחו גם תלונה למבקר המדינה, על מחדלי הבטיחות שבבית הספר ● "הילד שלי לא מגיע לברזים ומגיע מאוד צמא לבית", אומר אחד ההורים ● ומה אומרת העירייה בתגובה? לסיפור המלא
הורים בנחל'ה מתריעים: מחדלי בטיחות חמורים בתלמוד תורה
תלמוד תורה חב"ד בנחלת הר חב"ד

כתב COL

קבוצת הורים בתלמוד תורה חב"ד בקרית מלאכי, החלו להתגבש למינוי ועד הורים מסודר, לאחר שלטענתם, ישנם מפגעים מסוכנים רבים בשטח בית הספר.

הורים שילדיהם רק החלו את לימודיהם במוסד ניסו בתחילה להשבית את הלימודים, אך לבסוף הסתפקו בפנייה למשרד החינוך, ושלחו גם תלונה למבקר המדינה, השופט בדימוס מיכה לינדנשטראוס, על מחדלי הבטיחות שבבית הספר.

ההורים קובלים, בין היתר כי חלונות ביתן השומר, שהיו שבורים חלקית, נשברו כליל על מנת למנוע פציעה של תלמידים, הברזים בבית הספר לא תוקנו ובברזייה שבחצר יש שלושה ברזים בלבד. 

ר' שמוליק הגר, שבנו החל השנה ללמוד בכיתה א', סיפר לעיתונאי אלי ג'אן מ"ידיעות הדרום" כי בכל מקרה, הברזים גבוהים מדי עבור בנו: "הילד שלי לא מגיע לברזים ומגיע מאוד צמא לבית". אב אחר, שגם בנו החל השנה ללמוד בבית הספר, אמר: "מצידי, שיסגרו את בית הספר לחודשיים, רק שיתקנו את הליקויים. אי אפשר לסבול את זה יותר".

כחלק מהמאבק, החלו ההורים הצעירים להתגבש להקמת ועד מאורגן, מה שלא התקבל בעין יפה בקרב ההורים הוותיקים יותר. "מי מינה אתכם לוועד?", אמר אחד ההורים. "עובדי העירייה עסקו בתיקון מרצפות חצר המבנה, כך שמשום מה, זה נראה כאילו אתם מתפרצים לדלת פתוחה וצועקים על דבר שנמצא כבר בטיפול".

תגובת עיריית קרית מלאכי כפי שהועברה לידי COL:

"אנחנו שמחים על מעורבותם של הורי בית הספר בכל מה שנעשה בין כתליו. ראוי לציין שמשרד החינוך העביר מסמך לעירייה בו מצוין כי בתקציב 2012 יוקצב סכום של 5.5. מיליון ₪ להקמת בתי ספר חדשים וחדישים ל "חב"ד בנים" ול "חב"ד בנות".

לעצם העניין, בסמוך לתחילת שנת הלימודים נפגש סגן ראש העיר מר חיים שטיינר עם המנהל ועם מספר הורי תלמידי בית הספר חב"ד בנים שהעלו טענות על מפגעים. סגן ראש העיר יחד עם ראש העיר ומנכ"ל העירייה הורו לצוות עבודה להגיע לבית הספר ולתקן לאלתר את הטעון תיקון.

עד היום תוקנו: ריצוף בחצר בית הספר, הותקנו עוד 5 ברזיות לרווחת התלמידים, תוקנו כל החלונות שנשברו, זכוכיות  בבודקה של  השומר מתוקנים בימים הקרובים. ראוי לציין כי אלה נופצו ימים ספורים טרם תחילת שנת הלימודים.

סגן ראש העיר מר שטיינר מצוי בקשר תמידי עם ההורים והנהלת בית הספר ועומד על המשמר כל העת כדי לסייע לבית הספר ולתלמידים.

בעז"ה השנה הקרובה היא שנת בשורה עבור בית ספר זה וכן עבור בי"ס חב"ד בנות שייבנו מחדש עפ"י סטנדרט בנייה מודרני והבאים לשרת בצורה מיטבית את התלמידים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.