מערכת COL | יום ט"ו אלול ה׳תשע״א 14.09.2011

הזוכה בהגרלת מש' הרשקוביץ: חיה מושקא...

הלילה, אור לט"ו אלול, יום התייסדות ישיבת תומכי תמימים, נערכה בבית משפחת הרשקוביץ באופקים, הגרלה מיוחדת על כרטיס טיסה לרבי, במעמד השלוחים ומשפחות אנ"ש באופקים ● וגם: כמה חיה-מושקא השתתפו  כל הפרטים
הזוכה בהגרלת מש' הרשקוביץ: חיה מושקא...
כפי שפורסם ב-COL, בהגרלה שנערכה ביום הולדתה של הנערה החסידית והצנועה חיה מושקא ע"ה הרשקוביץ, השתתפו רק בנות בשם חיה מושקא שהצטרפו להגרלה ע"י שליחת אימייל שבו התחייבו ללמוד משנה, לומר 2 פרקי תהילים וכן לקבל החלטה אישית – כמתנת יום הולדת לחיה מושקא ע"ה..

בהגרלה, שעד היום לא נערכה כדוגמתה, השתתפו 1232 נשים ובנות העונות לשם חיה מושקא, שנרשמו אליה מכל העולם; מהודו ויפן, עבור דרך ארצות הברית וגרמניה וכלה ברוסיה, אוקראינה ועוד רבות.

משפחת הרשקוביץ מסרה כי ההחלטות האישיות שעליהן החליטו הבנות, הם מפליאות ומרגשות: 70 אחוז מהבנות החליטו החלטות חזקות מאוד למשך זמן בנושאי – צניעות, התקשרות לרבי, לימוד חסידות, התחזקות במבצעים וקשר חזק עם המשפיעה.

הלילה כאמור התבצעה ההגרלה הגדולה, כשהזוכה בכרטיס הטיסה לרבי היא חיה מושקא אופן מירושלים, שתהיה שליחה לשאוב כוחות וברכות מהרבי בכל המצטרך במהלך חודש תשרי - עבור כל המשתתפות בהגרלה, שיחיו לאורך ימים ושנים טובות, ועבור השליחה חיה מושקא ע"ה הרשקוביץ.

משפחת הרשקוביץ שיחיו החליטה לנצל את המאגר העצום של יותר מאלף החיה מושקות שהשתתפו בהגרלה, והכריזה כי פעולת ההמשך להגרלה תהיה הקמת מוסד חדש שיקרא – "חיות – איחוד חיה מושקא", ע"ש בתם השליחה חיה מושקא ע"ה – כשכל מטרתו היא ליזום מפעם לפעם פעולות משותפות יחד של כל בנות חיה מושקא – פעילות רוחנית לזירוז הגאולה!

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.