מערכת COL | יום י"ד אלול ה׳תשע״א 13.09.2011

עכשיו: נקודת הזמן לעבור לתכנית החדשה של סלקום

המעבר של מנויים מהתכנית הישנה לתכנית החדשה והמוזלת של 'סלקום' לחב"ד, מתבצע בכל 21 לחודש (הלועזי), בתנאי שטופסי המעבר נשלחו לסלקום עד היום ה-14 בחודש. אי לכך, מי שמעוניין ליהנות מהתעריפים המוזלים החל מחודש זה, כדאי שיזדרזו למלא את הטפסים ולשלוח אותם במהלך היומיים שנותרו. מנויים חדשים יכולים להצטרף באופן שוטף  לסיפור המלאוגם: טיפים לבחירת המסלול הנכון >>>
עכשיו: נקודת הזמן לעבור לתכנית החדשה של סלקום

כתב COL

התכנית הסלולרית החדשה של חברת 'סלקום' לחסידי חב"ד, שאליה הגיעו נציגי צעירי-אגודת-חב"ד אחרי משא ומתן ארוך עם החברות הסלולריות, מביאה בשורה אמיתית למשפחות חסידי חב"ד. היא תביא חיסכון של עד מאות שקלים לחודש (!) למשפחה ממוצעת, המחזיקה בכמה קווים סלולריים.

הבשורה הגדולה שבתכנית זו, נוסף על עצם המחירים הנמוכים והתנאים המצויינים, היא פתיחתה לכלל חסידי חב"ד, בעוד שקודם לכן הייתה מוגבלת לבתי-חב"ד ולמשפחות השלוחים.

המשמעות היא כי חסידי חב"ד יוכלו לדבר זה עם זה בחינם (!), בלי לשלם אפילו אגורה אחת על השיחות האלה. במסלול המינימלי מוענקות לכל מנוי 1500 דקות של שיחות חינם בתוך קבוצת חב"ד, ובמסלולים האחרים מוקצבות 2000 דקות כאלה. (2000 דקות פירושן למעלה מ-33 שעות שיחה. זה הרבה מאוד).

חשוב לזכור כי מי שכבר רשום בקבוצת חב"ד, בתכנית הקודמת, אינו עובר אוטומטית לתכנית החדשה, אלא עליו למלא את הטפסים ולהצטרף. ההרשמה נקלטת בכל מחזור חיוב, שחל ב-21 בכל חודש לועזי. הטפסים שמגיעים לחברה 7 ימים קודם למחזור החיוב – נקלטים וחלים כבר במחזור החדש. לכן יש חשיבות רבה לנצל את היומיים הנותרים, כדי לא להפסיד חודש בתכנית התעריפים הקודמת, שהיא יקרה בהרבה לעומת התכנית החדשה.

מנויים חדשים יכולים להצטרף באופן שוטף, ללא תלות בנקודת הזמן האמורה.
את הטפסים אפשר להוריד באתר צאגו"ח –  הקש כאן

הטבות בתכנית סלקום לחב"ד

בתכנית החדשה שורה של הטבות, מלבד התעריפים המוזלים:
• הטבת ניוד מחברה אחרת: עד 1,000 ₪ !
• מחירון מכשירים מוזל.
• הנחה על ציוד נלווה:  20% בצוות התכנית.
• זיכוי עבור מכשירים שלא נרכשו בסלקום.
• אפשרות מעבר בין המסלולים בתוך התכנית פעם בחודשיים.
• ניתן לרכוש ולהשתמש מכשירים 'כשרים' ללא גלישה ו-SMS (דור 2/2.5), כולל דקות VPN.
• ניתן להפעיל קו נוסף על אותו מספר תמורת 5 ₪ בלבד.
• מקבלים 2 שליחויות טכניות חינם (לתיקון מכשירים).
• בשדרוג מכשיר –  אין צורך להחזיר את הישן.

התעריפים החדשים:
המחירים לפני מע"מ

טיפים...

לטובת הגולשים, אנו מביאים מספר טיפים ביחס לתכנית החדשה:

למי כדאי לבחור במסלול 1  (דיברת - שילמת):

מסלול זה מתחיל ב-25 ₪ בלבד, כשהוא כולל שיחות חינם בתוך קבוצת חב"ד וגם 500 SMS חינם בקבוצה, אבל תחשיב נכון עלול לגלות לך שעדיף לבחור באחת תכניות החבילות שבמסלול 2. אם כן, למי מתאים מסלול זה?

המסלול מתאים למי שיש ברשותו מכשיר (או מסתפק במכשיר בסיסי ביותר "כשר") ואינו זקוק לגלישה באינטרנט ומדבר פחות מ-250 דקות בחודש (מחוץ ל-VPN).

טעות שאסור לעשות:

אם אתה מתכוון לקנות מכשיר בסלקום, המחיר המינימאלי למכשיר בסיסי (שאינו מסוג 'כשר') הוא כ-40 ₪ לחודש. מאחר וכל מכשירי סלקום הנמכרים כיום הם דור 3, תוסיף עוד 17 ₪ דמי מנוי לדור 3, סה"כ למכשיר: 57 ש"ח. אם אתה מדבר 100 דקות בחודש ליעדים מחוץ לקבוצה עצמה, תשלם 21 ₪. אם אתה שולח 100 SMS מחוץ לקבוצה, תשלם עוד 11 ₪. בסה"כ (כולל דמי מנוי 25 ₪) תשלם: 114 ₪ ותקבל החזר בגין המכשיר בסך 32 ₪ בלבד; שילמת בפועל 82 ₪.

עדיף לבחור בחבילה מס' 1 (במסלול 2 הוא מסלול ה'חבילות') ותמורת 80 ₪ תקבל מכשיר סמארטפון ששוויו 50 ₪ בחודש + 250 דקות + 50 SMS לכל היעדים + 120 מג"ב גלישה.

לכן, כאמור, מסלול מספר 1 ("דיברת – שילמת") מיועד למנויים שאינם זקוקים לקנות מכשיר מסלקום (דרך אגב, ניתן לקנות מכשיר פשוט בחנויות פרטיות במחיר של 200-300 ₪ חד פעמי) ומדברים פחות ממספר הדקות הכלולות בחבילות השונות.

לבחור מכשיר מתאים לחבילה:

וודא שאתה רוכש או משדרג למכשיר שניתן לקבל עליו זיכוי מלא לפי סוג החבילה שבחרת.

הנה דוגמא לחבילה מספר 1 (80 ₪ לפני מע"מ): בחר מכשיר מקבוצת המכשירים שמקבלים בגינם 100% החזר, כגון מכשיר 'גלקסי גיו' שמבוסס על מערכת הפעלה מתקדמת 'אנדרואיד', מסך מגע, גלישה וכו'.

טעות שאסור לעשות:

אם בחרת בחבילה 1 ובחרתם במכשיר יקר, כגון 'סמסונג גלקסי S2', לא תהיה זכאי להחזר כלשהו בגין המכשיר ותשלם סך של 124 ₪ עבור המכשיר + 80 ₪ של החבילה, סה"כ מעל 200 ₪.

אסור לך להגיע לתוצאה כזו! שכן אם זה המכשיר שאתם רוצה, עדיף לך לבחור בחבילה מס' 2 שעולה 150 ₪ והיא כבר כוללת את מכשיר הסמסונג גלקסי S2, ובמחיר כלולים הטבות רבות: 650 דקות כלולות (במקום 250 בלבד בחבילה מס' 1), 200 הודעות SMS (במקום 50 בחבילה מס' 1) ו- 700 SMS חינם בתוך קבוצת חב"ד (לעומת 500 בחבילה מס' 1).

עוד בנושא:
+ כיצד מצטרפים לתוכנית סלקום חב"ד ● שו"ת סלולרי
+ התוכנית הסלולרית החדשה בסלקום: חסידי חב"ד מדברים חינם
+ בשעה טובה: לחב"ד יש תוכנית סלולרית חדשה בסלקום

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.