מערכת COL | יום י"ב אלול ה׳תשע״א 11.09.2011

חובה בכל בית: 'יהדותון' חודש אלול וחגי תשרי

כל מה שרציתם לדעת על חודש אלול וחגי תשרי, כעת ב'יהדותון' החדש: סדרת החוברות 'יהדותון' - מדריך מקיף ועכשווי לחיים יהודיים ממשיכה להצליח, והיום יצא לאור החוברת החדשה לחגי תשרי לסיפור המלא
חובה בכל בית: 'יהדותון' חודש אלול וחגי תשרי
כל מה שרציתם לדעת על חודש אלול וחגי תשרי, כעת ב'יהדותון' החדש: סדרת החוברות 'יהדותון' - מדריך מקיף ועכשווי לחיים יהודיים ממשיכה להצליח, והיום יצא לאור החוברת החדשה לחגי תשרי.

מחבר ויוזם ה'יהדותון' הרב שמואל ביסטריצקי סיפר כי החוברת לוקחת את הקורא לסיור מודרך לכל חג וחג, ובה ניתן לקרוא בשפה קלילה בין היתר מהם ההנהגות של חודש אלול, איך עושים תשובה? כל מה שצריך לדעת לראש השנה, כיצד מתכוננים ליום כיפור? הסברים יחודיים על קטעי התפילה בימים הנוראים, ואפילו אם מותר לעשות תשליך באקווריום? כמו כן, בחוברת ניתן למצוא מדריך מפורט כיצד בונים את הסוכה, ולסיום ניתן לקרוא טיפים מה יש לקחת אתנו לשנה החדשה מחודש תשרי.

ל-COL נודע כי בחודש הקרוב יופיע עוד חוברת חדשה בסדרה, אשר התקבלה באהדה רבה בציבור, ובמיוחד בקרב בתי חב"ד המחלקים חוברות אלו למקורבים.

על מלאכת העריכה ניצח שמחה פרידמן.

החומר הוגה על-ידי הרב ישראל-יוסף הענדל, רב קהילת חב"ד במגדל-העמק, וכן על-ידי הרב מרדכי ביסטריצקי מד"א קהילת חב"ד ומנהל מחלקת הכשרות בעיר צפת.

ספריית אש"ל העומדת מאחורי השיווק של ה'יהדותון' מסבסדת לבתי-חב"ד ומוסדות מרכזיים במחירי עלות על מנת להפיץ את החוברת ולהביא את היהדות לכל אחד בדרך הקלה והזולה ביותר.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.