מערכת COL | יום י"ב אלול ה׳תשע״א 11.09.2011

זעזוע בפוסטוויל: חסיד חב"ד הותקף קשות בידי אברכים

זעזוע בפוסטוויל: אחד מחשובי אנ"ש בעיירה הקטנה והשקטה שבמדינת איווה, הותקף ואושפז לאחר שהותקף קשות בידי שלושה מחסידי הרב חיים אליעזר מייזליש, "הרב המכשיר" של מפעל הבשר ● הסיבה: האברך העיז למחות על פיטורי אברך אב לחמישה לסיפור המלא
זעזוע בפוסטוויל: חסיד חב
מפעל הבשר בעירייה פוסטוויל בימים טובים יותר ● ארכיון: COL

כתב COL

זעזוע בפוסטוויל
: אחד מחשובי אנ"ש בעיירה הקטנה והשקטה שבמדינת איווה, הותקף ואושפז לאחר שהותקף קשות בידי חסידי "הרב המכשיר" של מפעל הבשר.

מסתבר, כי לאחר מכירת מפעל הבשר של משפחת רובשקין, לידי ר' הרשי פרידמן, החלו אנשיו להכניס למפעל, משפחות שאינם חב"דניקות להתגורר בעיירה השקטה, בה חיו בשלווה עד כה עשרות משפחות חב"ד.

בעקבות כך, החלה התנכלות שיטתית לחב"ד: אברך אב לחמישה ילדים פוטר מעבודתו, מורה בתלמוד תורה פוטר אף הוא בתואנות שונות, מסרבים לקבל שוחטים חדשים למפעל, ועוד.

בערב שבת האחרון, פירסמו אנ"ש בערב שבת מכתב ובו ביקשו להפסיק להציק לליובאוויטש. המכתב הופץ בהתייעצות עם הרב שלמה סגל, מרבני שכונת קראון הייטס.

באסיפה שנערכה בבית הרב חיים אליעזר מייזליש, הרב המכשיר, ובהשתתפות עוזרו הרב משה הירש רוט, אישר הרב מייזליש את הפיטורין, והתבטא כי "הוא יזרוק את כל חב"ד מהעיירה"...

אחד מאנ"ש שהעיז להתפרץ לעבר הרב מייזליש, ומחה על דבריו הקשים, הוכה קשות בידי שלושה מחסידיו, שהפליאו בו מכות שגרמו לו כמעט להתעלף. אמבלונס הוזמן למקום, והחסיד פונה לבית הרפואה.

"כעת חזרתי מבית הרפואה, לאחר שהגנתי על יהודי חסיד חב"ד שפוטר ממשרתו ללא כל סיבה, ונותר עני אביון וחסר כל", סיפר האברך בשיחה עם COL. "חשוב שאנ"ש בעולם ידעו מהנעשה בעיירה, וכיצד משפילים את ליובאוויטש. אנו בטוחים שבעלי המפעל, ר' הרשי פרידמן, לא יודע מהנעשה, ורק אנשיו אלו אשר גורמים לבעיות. אנו מתפללים שהשלום והאחדות יחזרו לשרור בעיירה השקטה".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.