מערכת COL | יום י' אלול ה׳תשע״א 09.09.2011

בעין הסערה: הרמטכ"ל לשעבר התפלל באוהל הרבי ● בלעדי

הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי מככב בימים האחרונים בכלי-התקשורת, על רקע הפרסומים החדשים בין בועז הרפז, האחראי ל"מסמך הרפז" ורונית אשכנזי, אשתו של הרמטכ"ל לשעבר ● הרמטכ"ל נחת אתמול (חמישי) בנמל התעופה בן-גוריון בישראל, שם המתינו לו עשרות עיתונאים וצלמים ● מה שהעיתונאים לא ידעו, שרגע לפני שעלה על המטוס בניו-יורק - בדרך לישראל - ביקר הרמטכ"ל לשעבר באוהל הקדוש של הרבי, בבית-העלמין 'מנטפיורי' בקווינס לסיפור המלא
בעין הסערה: הרמטכ
הרמטכ"ל לשעבר מתפלל על רקע האוהל הקדוש של הרבי ● צילומי ארכיון: COL

מאת חיים ברון, כתב COL

הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי מככב בימים האחרונים בכלי-התקשורת, על רקע הפרסומים החדשים בין בועז הרפז, האחראי ל"מסמך הרפז" ורונית אשכנזי, אשתו של הרמטכ"ל לשעבר, כפי שנחשפו בערוץ הראשון.

הרמטכ"ל נחת אתמול בצהריים (חמישי) בנמל התעופה בן-גוריון, שם המתינו לו עשרות עיתונאים וצלמים. "צדקתי תוכח, אני אמרתי אמת ואומר אמת", אמר להם אשכנזי, בהתבטאות ראשונה בנושא מאז ששב מחו"ל.

בנמל התעופה בן-גוריון הוסיף אשכנזי בפני המצלמות, "אני כמובן ער לפרסומים האחרונים ולפרשנויות ולכל הדברים שמתרחשים כחלק ממסע שנועד לפגוע בי ובמשפחתי. אני חושב שאני יודע מאיפה זה מגיע ובאילו נסיבות. יש לי אמון מלא ברשויות החוק של מדינת ישראל. החלטתי בעבר לא להיגרר למעמד הזה. המשטרה עשתה חקירה מאוד יסודית, נחקרו מאות אנשים, המשטרה קבעה שלאשתי אין שום חלק בכתיבת המסמך".

"אני שירתתי 40 שנה בצבא, לא צברתי נכסים או רכוש מלבד יושרי ומעשיי", אמר. "גם במקרה הזה חד משמעית דיברתי אמת. לא יהיה נכון לענות על שאלות קונקרטיות, שעלו אגב גם בעבר. מבקר המדינה עורך בדיקה מאוד יסודית, מתשאל מאות אנשים ואמר בקולו שיבדוק את כל הטענות ויפרסם הכל בדוח המבקר".

מה שהעיתונאים לא ידעו, שרגע לפני שעלה על המטוס בניו-יורק - בדרך לישראל - ביקר הרמטכ"ל לשעבר באוהל הקדוש של הרבי, בבית העלמין 'מנטפיורי' בקווינס.

"הייתי בזמן האחרון באיזור, אבל לא ידעתי שהמיקום של האוהל כל-כך קרוב", אמר אשכנזי לאחד ה'תמימים' שליווה אותו אל-תוך הקודש פנימה.

"אם הייתי יודע כמה זה קרוב - הייתי מגיע כבר ממזמן", הוסיף אשכנזי.

לאחר צאתו מהאוהל הקדוש, אמר אשכנזי שהוא מעריך מאוד קברי צדיקים. כראיה לדבריו, סיפר כי הוא סייע רבות לשיקום קבר יוסף. "פעלתי רבות שיהודים יוכלו להיכנס לקבר יוסף", סיפר.

צעיר שביקר באוהל סיפר לאשכנזי שהוא מתכוון בשבועות הקרובים להתגייס לצה"ל. "אל תבלבל, תלך רק לגולני", אמר לו הרמטכ"ל לשעבר שהגיע מ'גולני'...

יצויין כי אשכנזי ביקש שלא לפרסם את תמונתו באוהל, ואנו מכבדים את בקשתו הפרטית.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.