מערכת COL | יום ט' אלול ה׳תשע״א 08.09.2011

המתפלל מבית הכנסת חב"ד חשוד ברציחת אמו

בקהילת חב"ד בחיפה הופתעו לגלות את האיש המופנם והשקט שהגיע בשבתות ממרחקים, עצור בחשד לרצח אימו ● מתפללים מבית כנסת חב"ד סיפרו לאתר לדעת.נט כי נדהמו לשמוע על המעשה ● "מדובר בבחור שקט ומופנם שלא מסתדר כי רצח". מתפלל נוסף סיפר על כך שלאחרונה היה נראה במצב רוח ירוד לסיפור המלא
המתפלל מבית הכנסת חב
לדעת. נט

שיחת היום בקהילת חב"ד בחיפה, היא על צבי רוזנברג, האיש השקט והמופנם שנהג להגיע בכל יום לבית הכנסת, וכך גם בשבתות בהן צעד מרחק רב של כ-40 דקות בכדי להתפלל במניין חב"ד, והנה כעת הוא התגלה כחשוד ברצח אמו.

בלילה שבין שלישי לרביעי, טילפן צבי אל המשטרה וסיפר כי רצח את אמו בחנק. שוטרים שהגיעו לדירה מצאו את גופת אמו בת ה-73, ומיהרו לעצור אותו.

בחקירה ראשונית סיפר כי שמע קולות שקראו לו לרצוח את אמו. החשוד הועבר לבית החולים רמב"ם, שם נבדק בדיקה פסיכיאטרית, שבסופה הוחלט לשחררו חזרה למעצר.

אתמול הובא צבי להארכת מעצר בבית המשפט בחיפה, השופטת קבעה כי היא מאריכה את מעצרו בשבוע, כשהיא ממליצה על בדיקה פסיכיאטרית נוספת בתקופת המעצר.

מתפללים מבית כנסת חב"ד סיפרו לאתר לדעת.נט כי נדהמו לשמוע על המעשה. "מדובר בבחור שקט ומופנם שלא מסתדר כי רצח". מתפלל נוסף סיפר על כך שלאחרונה היה נראה במצב רוח ירוד, אך אף אחד מהקהילה לא חלם כי צבי יקום וירצח.

רב בית הכנסת חב"ד, הרב גדילה אקסלרוד, ששוחח עם כתב לדעת.נט, היה מופתע גם הוא, וסיפר על האיש שהיה ממגיע מרחוק בכדי להתפלל, ועל כך שהתקרב בשנים האחרונות לדרך היהדות, כשהוא מקפיד להגיע להתפלל במניין.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.