מערכת COL | יום ט' אלול ה׳תשע״א 08.09.2011

בנות הסמינרים יחוייבו בביטוח לאומי רק מגיל 19

בשורה טובה לנערות הסמינר: שר הרווחה משה כחלון יחד ומנכלי"ת הביטוח הלאומי אסתר דומיניסיני, חתמו השבוע על התקנות הפוטרות את בנות הסמינרים מתשלום דמי הביטוח הלאומי עד גיל 19, וזאת כתיקון למצב הקיים כיום, בו ברגע שהבת נהיית בת 18 מחויבת בתשלום דמי הביטוח הלאומי, למרות שממשיכה בלימודיה בסמינר לסיפור המלא
בנות הסמינרים יחוייבו בביטוח לאומי רק מגיל 19

בשורה טובה לנערות הסמינר: שר הרווחה משה כחלון יחד ומנכלי"ת הביטוח הלאומי אסתר דומיניסיני, חתמו השבוע על התקנות הפוטרות את בנות הסמינרים מתשלום דמי הביטוח הלאומי עד גיל 19, וזאת כתיקון למצב הקיים כיום, בו ברגע שהבת נהיית בת 18 מחויבת בתשלום דמי הביטוח הלאומי, למרות שממשיכה בלימודיה בסמינר.  

ח"כ הרב גפני אמר כי על פי המצב היום, המוסד לביטוח לאומי גובה סכום מלא באופן מיידי כאשר הבת נהיית בת 18, אלא אם כן מתגייסת לצבא או לשירות הלאומי, וזאת למרות שהיא עדיין תלמידה במוסד חינוכי. 

הרב גפני אמר כי ראוי היה שבת תהיה פטורה מתשלום כל עוד היא בסמינר, וזאת כפי שמתבצע בקרב שאר הבנות במדינה כאשר אינן נדרשות לשלם את דמי הביטוח הלאומי מיד בהגיען לגיל 18, והן פטורות מתשלום עד אשר הבת מסיימת את הלימודים בבית הספר.

שר הרווחה ומנכלי"ת הביטוח הלאומי דומיניסיני הבטיחו כי יבדקו את הדברים, ואכן, כאמור,שר הרווחה חתם השבוע על התקנות,  והמשמעות היא כי בנות הסמינרים לא ישלמו ביטוח לאומי אלא רק מגיל 19.

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.