מערכת COL | יום ח' אלול ה׳תשע״א 07.09.2011

בפעם הרביעית: נפתח מסלול שיעור ד' בישיבה בטבריה

ישיבת חב"ד פתחה את שעריה זו השנה הרביעית, למחזור חדש של קבוצת התלמידים השלוחים שהגיעו ללמוד בטבריה – שיעור ד', מישיבת תו"ת מגדל העמק ● ראש הישיבה הרב ברוך לבנוני: "הוכח ללא ספק שהשנה בשליחות תורמת רבות הן ללימוד והן להתפתחות הכישרונות של התמים" ● הרב יוסף קרמר, מנהל מוסדות חב"ד: "שיעור ד' - עשה רק טוב לבחורים לסיפור המלא
בפעם הרביעית: נפתח מסלול שיעור ד' בישיבה בטבריה
כתב COL

ישיבת חב"ד פתחה את שעריה זו השנה הרביעית, למחזור חדש של קבוצת התלמידים השלוחים שהגיעו ללמוד בטבריה – שיעור ד', מישיבת תו"ת מגדל העמק.

התלמידים, הם ממשיכי דרכם של הקבוצות הקודמות, שלמדו בהתמדה ושקידה בטבריה, בתנאים מצויונים ובליווי צוות מסור הדואגים לכל צרכיהם הגשמיים והרוחניים.

הקבוצות השכילו לשלב יחד עם לימוד אינטנסיבי עם, פעילות ענפה שהשאירה רושום עז על תושבי העיר. בנוסף לפעילות הרגילה, התמימים קבעו שיעורי תורה בבתי כנסיות, מועדוניקבוצות צבאות השם, סיומי הרמב"ם ליד הציון הקדוש, תהלוכת ל"ג בעומר ברוב פאר לילדי הת"תים, וכינוסים גדולים לתושבי העיר בג' תמוז.

כל אלו, הם רק חלק מהפעילות של הקבוצות הקודמות. הגדילו לעשות קבוצת התמימים שסייומו זה עתה, וארגנו "מסע בר-מצווה" לקבוצות ילדים מהעיר שהיו זקוקים לחיזוק בשמירת תורה ומצוות, ולמשך שבועיים שילבו לימוד ותפילה עם חוויות מיוחדות כמו קיאקים, נסיעה לכותל ועוד.

ראש הישיבה הרב ברוך לבנוני מוסר כי הוכח ללא ספק שהשנה בשליחות תורמת רבות הן ללימוד והן להתפתחות הכישרונות של התמים. "בחור שצריך לארגן ולהתכונן למסירות שיעור בעקביות הופך להיות אחראי ורציני יותר", אומר לנו הרב לבנוני.

הרב שמעון קוצ'וביבסקי, המשפיע בחסידות, קובע ללא ספק שגם בלימוד ודרכי החסידות יוצא התמים נשכר, והוא מסכם זאת כך:. "הם חדורים ברגש חסידי להשפיע גם על ציבור אנ"ש המקומיים, ורבים מהם קבעו שיעור בחסידות עם ציבור אנ"ש לפני התפילה, דבר שמשפיע על התמים עצמו כידוע".

הרב יוסף קרמר, מנהל מוסדות חב"ד מוסר ל-COL כי עכשיו, לאחר מבחן של שלש שנות לימודים, אפשר לקבוע בוודאות גמורה שהרעיון שהגתה הנהלת ישיבת חב"ד במגדל העמק בראשותו של הרב יצחק גולדברג, ושהתפשטה במהירות ליתר הישיבות הגדולות בארץ, רק עשה טוב לבחורים. בחורים חוזרים מה'קבוצה' מבוגרים יותר ורציניים יותר, וממשיכים למלאות שליחות חשובה במערכת הישיבות. "למרות הנטל הכספי שבית חב"ד לקח על עצמו בנוסף לפעילות הרגילה, אין ספק שכל השקעה מניבה פירות ופירי פירות", הוא מסכם.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.