מערכת COL | יום ז' אלול ה׳תשע״א 06.09.2011

כיצד מצטרפים לתוכנית סלקום חב"ד ● שו"ת סלולרי

האם לקוח חדש חייב להיכנס תחת בית חב"ד/איש קשר או שהוא יכול להיכנס לתוכנית בצורה ישירה מול סלקום? ●  האם אנשי הקשר יעלמו ולקוחות יוכלו לתקשר מעתה בצורה ישירה מול מוקד שירות הלקוחות של סלקום? ● מתי התוכנית תחל לפעול באופן רישמי? ● האם חברה מסחרית חב"דית יכולה להיכנס גם לתוכנית של סלקום? ● והכי חשוב: על איזה מסמכים בדיוק נדרש לחתום לקוח סלקום במסלול חב"ד המעוניין לעבור לתוכנית החדשה? ● דוד קפלושניק, מנהל תיקי לקוחות עסקיים באגף מגזר עסקי בסלקום עונה לכם על השאלות כל התשובות ●  יש לכם עוד שאלות? מערכת התגובות פתוחה עבורכם >>>
כיצד מצטרפים לתוכנית סלקום חב

שאלה: האם לקוח חדש חייב להיכנס תחת בית חב"ד/איש קשר או שהוא יכול להיכנס לתוכנית בצורה ישירה מול סלקום?

תשובה: הלקוח צריך את האישור מבית חב"ד שהוא חב"דניק. האיש קשר ישלח למשרד טופס לקליטת מנוי חדש שהוא מאשר עם הפרטים של הלקוח והמשרד כבר ייצרו איתו קשר.

שאלה: האם אנשי הקשר יעלמו ולקוחות יוכלו לתקשר מעתה בצורה ישירה מול מוקד שירות הלקוחות של סלקום?

תשובה: הלקוחות יוכלו לבצע הכל במוקדים הפרטיים למעט מכירות של קוים חדשים. כמובן שאם ירצו לשדרג עדיין השלוחה שלנו תהיה פעילה.

שאלה: מתי התוכנית תחל לפעול באופן רישמי?

תשובה: כל הלקוחות שישלחו למשרד את הטפסים המלאים עד ה-14 לכל חודש התוכנית תיכנס למחזור חיוב הקרוב דהיינו ה-21 לכל חודש. הטפסים לשינוי תוכנית הם: חוזה חתום של התוכנית, טופס בקשה למתן שירותים וטופס נילוה. יש לפקסס את כל הטפסים האלה ל-052-9985310.

שאלה: בריכוז אנ"ש בו אני מתגורר בית חב"ד לא עבר לסלקום. כיצד אני מתמנה לאיש קשר?

תשובה: לא חייבים להצטרף דרך הבית חב"ד במקום המגורים, כל בית חב"ד יכול לאשר שאתה חב"דניק.

שאלה: האם חברה מסחרית חב"דית יכולה להיכנס גם לתוכנית של סלקום?

תשובה: לא.

שאלה: האם סלקום מתכננת להפעיל נציגי מכירות בריכוזי חב"ד?

תשובה: בכפר חב"ד כבר בימים הקרובים יהיה נציג שיטפל בכל הלקוחות החדשים. פרטיו יפורסמו בהמשך השבוע.

שאלה: איזה מסמכים בדיוק נדרש לחתום לקוח סלקום במסלול חב"ד המעוניין לעבור לתוכנית החדשה?

תשובה: להלן הטפסים הנידרשים לפעילויות השונות:

שינוי תוכנית ללקוח קיים:
1. חוזה בני משפחות חב"ד 1 או 2 או שניהם במידה שכל מנוי בוחר תוכנית מחוזה שונה.
2. טופס בקשה למתן שירותים
3. טופס נילוה

שידרוג ללקוח קיים:
1. הסכם מכשירים
2. טופס שידרוג
3. נספח UMTS, אם זה אייפון צריך להוסיף נספח אייפון, ואם אנדרואיד אז גם נספח אנדרואיד.

לקוח חדש:
1. חוזה בני משפחות חבד 1 או 2 או שניהם במידה שכל מנוי בוחר תוכנית מחוזה   שונה
2. טופס ניוד במידת הצורך
3. טופס הוראת קבע במידת הצורך(אם משלם בכרטיס אשראי ממלא את הפרטים בטופס בקשה למתן שירותים)
4. טופס הזמנה
5. טופס בקשה למתן שירותים
6. אישור מבית חב"ד (טופס קליטת מנוי חדש)
אם מזמין גם מכשירים צריך להוסיף גם:
1. הסכם מכשירים
2. טופס שידרוג
3. נספח UMTS, אם זה אייפון צריך להוסיף נספח אייפון, ואם אנדרואיד אז גם נספח אנדרואיד.

לקוח קיים שמעוניין להוסיף קו/ים:
1. טופס ניוד במידת הצורך
2. טופס הזמנה
3. אם מזמין גם מכשירים צריך להוסיף גם :   הסכם מכשירים
4. טופס שידרוג
5. נספח UMTS, אם זה אייפון צריך להוסיף נספח אייפון, ואם אנדרואיד אז גם נספח אנדרואיד

להורדת טפסים: לחצו כאן
התוכנית הסלולרית החדשה בסלקום: חסידי חב"ד מדברים חינם

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.