מערכת COL | יום ו' אלול ה׳תשע״א 05.09.2011

חשבתם לטוס לרבי דרך טורקיה? תחשבו פעמיים

עשרות נוסעים ישראלים שהיו על המטוס שנחת הבוקר (שני) באיסטנבול עוכבו על ידי המשטרה המקומית, ללא סיבה הנראית לעין. דרכוניהם נלקחו וחלקם הועברו לחקירה ברשויות שדה התעופה המקומי, לפני ששוחררו, כך מדווח אתר ynet  כל הפרטים
חשבתם לטוס לרבי דרך טורקיה? תחשבו פעמיים

עשרות נוסעים ישראלים שהיו על המטוס שנחת הבוקר (שני) באיסטנבול עוכבו על ידי המשטרה המקומית, ללא סיבה הנראית לעין. דרכוניהם נלקחו וחלקם הועברו לחקירה ברשויות שדה התעופה המקומי, לפני ששוחררו, כך מדווח אתר ynet.

הנוסעים שאחזו בדרכון ישראלי נשלחו לתשאול קצר על ידי אנשי ביקורת הגבולות. האירוע נמשך עד שכל הישראלים שהיו על המטוס תושאלו, בזמן שאזרחי המדינות האחרות עברו את הגבול כרגיל.

במשרד החוץ בירושלים מבררים בשעה זו את מהות התשאול. בשיחות שנערכו מול משרד החוץ הטורקי הבהירו כי אין להם הנחיה לעכב ישראלים. בשעה זו נמשכים הבירורים מול רשויות אחרות בטורקיה על מנת לבדוק מי אחראי לעיכוב הישראלים ואם מדובר בתקרית חריגה או במדיניות חדשה.

האירוע מתרחש על רקע ההחרפה במשבר ביחסים בין טורקיה לישראל בימים האחרונים, בעקבות פרסום דו"ח פאלמר לחקירת אירועי המשט לעזה. אתמול התברר כי ראש הממשלה הטורקי, רג'פ טאיפ ארדואן, צפוי להגיע בקרוב למצרים ולעזה - כדי לחתום על הסכמים לשיתוף פעולה אסטרטגי עם קהיר.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.