מערכת COL | יום ה' אלול ה׳תשע״א 04.09.2011

בדרך לחופש. התובע ביפן הודיע: "לא אערער"

לאחר ימים של מתח וחרדה, קיבל 'אסיר יפן' - יואל גולדשטיין את דרכונו מהשלטונות היפניים, וקיבל אישור מעבר מהקונסוליה הישראלית ● העסקנים חוששים: אם יעבור באירופה - יעצר ● התובע היפני הודיע במפתיע: לא אגיש ערעור על פסק הדין ● "זה נס של ממש. אין לזה הסבר אחר" ● עו"ד מרדכי ציבין, שייצג את גולדשטיין: "מדובר בניצחון היסטורי וגדול שאפשר לראות אותו רק כנס גדול" לסיפור המלא 
בדרך לחופש. התובע ביפן הודיע:
מימין לשמאל: האדמו"ר מהורודונקא, עו"ד ציבין, והחידו"א וייס

בחרדי חרדים

כמעט שבוע לאחר פסיקת בית המשפט היפני לפיה הבחור יואל זאב גולדשטיין נמצא נקי מאשמה קיבל גולדשטיין את דרכונו ואישור מעבר מהקונסוליה הישראלית. על פי הערכה, בימים הקרובים ישוב לישראל.

ביום שני שעבר, הופתעו נוכחי אולם בית המשפט ביפן לשמוע את פסיקתו של השופט לפיו הבחור יואל זאב גולדשטיין, שהיה חשוד בהברחת סמים הגדולה בתולדות המדינה נמצא זכאי מכל 11 הסעיפים בהם היה חשוד.

מיד לאחר הפסיקה החלו העסקנים ועורכי דינו של גולדשטיין לפעול נמרצות להשיג לו דרכון וויזה כדי שיוכל לצאת מהמדינה ללא בעיה.

כעת, מנסים ליצור דרך אפשרית להביאו ארצה. הבעיה העומדת בפני המטפלים בפרשה, היא הטיסה לישראל. כידוע, לא קיימת טיסה ישירה מיפן לישראל וניתן להגיע לישראל רק דרך ארצות שונות.

טיסה דרך מדינות אירופה – אינה אפשרית. גולדשטיין מבוקש בהולנד בשל ביצוע מעשה עבירה, והעסקנים חוששים כי באם יעבור באחת ממדינות אירופה תדרוש הולנד את הסגרתו.

האפשרות היחידה להטיס אותו בימים הקרובים, היא דרך קוריאה או לחילופין דרך ארצות הברית.

בשל כך, פועלים הגורמים הרלוונטיים להסדיר את העברתו בדרך זו ולהסדיר את פעולות ההגירה.

בני המשפחה נשמו בשעות האחרונות לרווחה לאחר שנודע להם שהתובע התבטא בשיחות סגורות כי הוא לא מתכונן לערער על החלטת בית המשפט. "מדובר בהחלטה תקדימית, לאחר שלכולם היה ברור שהתובע ינסה להציל את כבודו באמצעות ערעור על תוצאות המשפט", אומר אחד העסקנים ל'בחדרי חרדים'.

מקורות ביפן סיפרו כי ההחלטה הסופית באשר לערעור צריכה להתקבל על ידי התובע בבית המשפט העליון ולא על ידי התובע הישיר ולכן עדיין צריך תפילות שמיים רבים לזכותו של יואל זאב.

עו"ד מרדכי ציבין, שייצג את גולדשטיין אמר ל-COL כי "מדובר בניצחון היסטורי וגדול שאפשר לראות אותו רק כנס גדול. ההישג בפרשה, הוא הודות להתעקשות והמאמץ הבלתי רגיל שהשקיעו הדיין החיד"ו וויס מבלגיה, והצוות שלו: הרב יעקב בלייך, אהרן נזרי, אלימלך בנדיגר, אברהם גלבר, ויעקב יהודה. החיד"ו וייס ידע לבחור את האנשים המתאימים ובלעדיו לא היו מגיעים לתוצאה זו".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.