מערכת COL | יום ד' אלול ה׳תשע״א 03.09.2011

קהילת שמי"ר בריגה: מזון כשר לשחקני הנבחרת

קהילת שמי"ר בריגה בראשות הרב מנחם ברכהן דאגה לאוכל כשר לשחקני נבחרת הכדורסל של ישראל השוהים באליפות אירופה בכדורסל הנערכת בימים אלו בליטא ● ביום שישי האחרון, הגיע לבית המלון בו מתאכסנת המשלחת הישראלית משלוח מיוחד מבית חב"ד בריגה, הרחוק 130 ק"מ מהעיר הליטאית, וכלל כמויות גדולות של מזון מבושל, חלות, יין, נרות שבת, ואספקה של של חלב, לחם ושימורי דגים להמשך השבוע  לסיפור המלא
קהילת שמי
נבחרת ישראל בכדורסל. מימין: הרב מנחם ברכהן

לפני מספר שבועות פנה העיתונאי אלי סהר לר' מוני אנדר מאגף דוברות חב"ד, המיודד עימו שנים ארוכות, בבקשה כי ידאג לו לאוכל כשר במהלך שהותו באליפות אירופה בכדורסל הנערכת בימים אלו בליטא.

אל סהר הצטרפו לבקשה גם שחקני הנבחרת המובילים, יובל נעימי ואפיק ניסים, הזוכה כבר שנים ארוכות ל"ליווי חב"די" בקבוצותיו האירופיות מר' איציק ברכהן.

לאחר ברורים ותאומים לוגיסטיים נרחבים, הגיע ביום שישי האחרון לבית המלון בו מתאכסנת המשלחת הישראלית משלוח מיוחד מקהילת שמי"ר בריגה, הרחוק 130 ק"מ מהעיר הליטאית, וכלל כמויות גדולות של מזון מבושל, חלות, יין, נרות שבת, ואספקה של של חלב, לחם ושימורי דגים להמשך השבוע.

המשלוח, שהוכן ביד נדיבה בידי קהילת שמי"ר בריגה בראשות הרב מנחם ברכהן, עורר שמחה והתפעלות אדירה בידי חברי המשלחת בישראל, וגרר ביטויי הערצה לפועלה של חסידות חב"ד ברחבי הגלובוס, כמו גם אזכורים חיוביים לכך בתקשורת.

הרב ברכהן גם הזמין את ראשי המשלחת, דוד פריש יו"ר הוועדה המקצועית באיגוד הכדורסל, ירמי אולמרט יו"ר איגוד הכדורסל לשעבר, פיני גרשון מאמנה של הפועל חולון, ונפתלי גושן רכז הליגות באיגוד הכדורסל, לסיור מיוחד שערך עבורם בגטו היהודי המשוחזר של ריגה, וניצל את השעות הארוכות של הסיור לשיחה על עניניי יהדות.

יצויין, כי עוד לפני נסיעתם קיבלו שחקני הנבחרת "ברכה להצלחה" במשחקים מהרב יעקב גלויברמן.  

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.