מערכת COL | יום א' אלול ה׳תשע״א 31.08.2011

צעירי חב"ד ביקרו את לוחמי מג"ב הפצועים מפיגוע הדריסה

שמונה בני אדם נפצעו בפיגוע הדריסה ביום שני בתל אביב. צעירי חב"ד הגיעו לבקר בבית הרפואה את שלושת לוחמי משמר הגבול שנפצעו קשה מאוד בפיגוע, וחלקם טרם חזרו להכרה ● אל הרב מנחם קוטנר מצעירי חב"ד נלווה לוחם משמר הגבול שנפצע אנוש לפני 7 שנים שעודד את המשפחות ושיתף אותם בתהליך השיקום שלו לסיפור המלא
צעירי חב

שמונה בני אדם נפצעו בפיגוע הדריסה ביום שני בתל אביב. צעירי חב"ד הגיעו לבקר בבית הרפואה את שלושת לוחמי משמר הגבול שנפצעו קשה מאוד בפיגוע, וחלקם טרם חזרו להכרה. אל הרב מנחם קוטנר מצעירי חב"ד נלווה לוחם משמר הגבול שנפצע אנוש לפני 7 שנים שעודד את המשפחות ושיתף אותם בתהליך השיקום שלו.

בכניסה לרחוב אברבנאל נתקל המחבל במחסום של שוטרי מג"ב, הוא הגביר את המהירות ודרס את השוטרים. לאחר מכן יצא מהרכב, שלף את הסכין ותוך כדי קריאות "אללה הוא אכבר" החל לדקור את העוברים והשבים.

מחבל, תושב שכם בן 25, הגיע ליפו, שם גנב את המונית ועשה את דרכו לכיוון מרכז בילוי של מאות בני נוער בתל אביב. המחסום המשטרתי מנע ממנו לעשות זאת ובכך נמנע אסון גדול יותר. פעילותם המהירה של לוחמי משמר הגבול מנעה אסון כבד והצילה חיים של רבים.

בחדר ההמתנה של טיפול נמרץ פגשו אנשי צעירי חב"ד את משפחתו של הפצוע.

האשה סיפרה על פציעה של בעלה והתקווה כי ילדיו הקטנים בני 5 חודשים שנתיים וחמש יזכו לחבק את אביהם במהירה וישוב והכרתו. כך גם במחלקה האורטופדית הפצוע התעורר הבוקר ושב להכרתו אך הפציעה הקשה ניכרת על פניו העייפות ומלאת הצלקות.

גם במחלקה הכירורגית בני המשפחה מקיפים את מיטתו של הפצוע שהחל לגלות סימני התאוששות. לבקשת המשפחות כולם נקראים לשאת תפילה לרפואתם של אותם גיבורים שהגנו בגופם על ישראל ובמסירות נפש של ממש מנעו אסון גדול יותר.

הנה השמות לתפילה:
אור בן עמליה
נאור בן נאוה
אלברט בן מרים
לרפואה שלימה וקרובה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.