מערכת COL | יום ל' אב ה׳תשע״א 30.08.2011

ואיפה מצלמים פירסומת ליונדאי? בחזית 770

ברחבת בניין 'אגודת חסידי חב"ד' בכפר חב"ד, הבניין שנבנה בדיוק לפי דגם מרכז חב"ד העולמי בברוקלין – 770, התקיימה היום אחה"צ הפקת סרט וצילום לפרסומת לרכב של חברת יונדאי ● מחברת ההפקות נמסר כי "הפרסומות אמורה להיות כביכול בברוקלין בניו יורק. זהו המקום היחיד בישראל שיש לו את הלוק של ארה"ב ולכן אנחנו מצלמים את הפרסומות בכפר" צפו בתמונות 
ואיפה מצלמים פירסומת ליונדאי? בחזית 770

ברחבת בניין 'אגודת חסידי חב"ד' בכפר חב"ד, הבניין שנבנה בדיוק לפי דגם מרכז חב"ד העולמי בברוקלין – 770, התקיימה היום אחה"צ הפקת סרט וצילום לפרסומת לרכב של חברת יונדאי.

אנשי ההפקה של משרד הפירסום 'שלמור-אבנון-עמיחי' הקימו החל משעות הבוקר ברחבת הבניין, הממוקם במרכז כפר חב"ד, תפאורה, המדמה רחוב ניו יורקי.

שירה רובס, אחראית על ההפקה מטעם משרד הפרסום 'שלמור-אבנון-עמיחי', אמרה בשיחה עם 'בחדרי חרדים': "ישנה סיבה מיוחדת שהפרסומות צולמה שם דווקא כי חיפשנו את האבנים המיוחדות של הבניין עצמו שרק שם מצאנו אותם.

"בפרסומות עצמה שתימשך בתוצאה הסופית 45 שניות", מספרת שירה. "יראו את הבניין רק מהצד האחורי שלו ורק מי שבאמת מכיר אותו יוכל לדעת במה מדובר".

גלעד שניידר, מנהל חברת ההפקות 'אוג הפקות', הסביר ל'בחדרי חרדים' את הסיבה למיקום: "הפרסומות אמורה להיות כביכול בברוקלין בניו יורק. זהו המקום היחיד בישראל שיש לו את הלוק של ארה"ב ולכן אנחנו מצלמים את הפרסומות בכפר".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.