מערכת COL | יום ל' אב ה׳תשע״א 30.08.2011

התוכנית הסלולרית החדשה בסלקום: חסידי חב"ד מדברים חינם

לפני שבועיים פירסם COL בפרסום ראשון על חתימת ההסכם החדש בין סלקום לבין צעירי אגודת חב"ד שיוזיל את עלויות הסלולר לחסידי חב"ד החל מעשרות אחוזים ועד מאות אחוזים למשתמשים הכבדים ● היום אנו מפרסמים כאן בפרסום ראשון את עיקרי התכנית: 5 מסלולים לבחירה חופשית עם יכולת מעבר בין החבילות אחת לחודשיים, בתעריפים ותנאים נוחים וזולים שטרם הוצעו בציבור  לסיפור המלארק ב-COL: הפרטים המלאים של התוכנית בפירסום ראשון ובלעדי >>>
התוכנית הסלולרית החדשה בסלקום: חסידי חב

כתב COL

לפני שבועיים פירסם COL בפרסום ראשון על חתימת ההסכם החדש בין סלקום לבין צעירי אגודת חב"ד שיוזיל את עלויות הסלולר לחסידי חב"ד החל מעשרות אחוזים ועד מאות אחוזים למשתמשים הכבדים. היום אנו מפרסמים כאן בפרסום ראשון את עיקרי התכנית: 5 מסלולים לבחירה חופשית עם יכולת מעבר בין החבילות אחת לחודשיים, בתעריפים ותנאים נוחים וזולים שטרם הוצעו בציבור.

מדובר בתכנית יחודית לחסידי חב"ד. התכנית נחתמה בט"ו באב בין 'צעירי אגודת חב"ד' לחברת 'סלקום' על ידי היום הרב יוסף יצחק הכהן אהרונוב, יו"ר צעירי אגודת חב"ד ואגודת חסידי חב"ד, ומר יואב קירמאיר, סמנכ"ל סלקום והיום היא יוצאת לדרך. 

התכנית החדשה משפרת באופן ניכר את התכנית הקודמת של סלקום לצעירי חב"ד. היקף דקות החינם בתכנית – VPN –  למנויי "חבילות" גדל ב-25% והיא תעמוד כעת על 2,000 דקות. כמו כן יהיו כלולים במחיר החבילות 500 עד 1000 'מסרונים' SMS, חבילות גלישה וכן המכשירים המתקדמים ביותר שקיימים כיום בשוק.

המסלול הראשון הינה בשיטת " דיברת - שילמת" תמורת דמי מנוי בסיסיים בסך 25 ₪ בלבד ותעריף זול וחסר תקדים לדקת שיחה לכל היעדים: 21 אג' בלבד ו-11 אג' בלבד ל-SMS.  בתכנית זו ניתן לדבר חינם בין מנויי חב"ד 1,500 דקות.

המסלול שני כולל 4 חבילות, החל מ-80 ₪ ועד 245 ₪. המחירים הנקובים – לפני מע"מ. אחד ההישגים בתכנית הוא יכולת המעבר בין התכניות, אחד לחודשיים.

כאמור, במחירי החבילות, במסלול השני, כלולים מכשירים וחבילות גלישה.

להורדת עיקרי תכנית סלקום לחב"ד - הקש כאן
הצטרפות לתכנית החדשה מחייבת חתימה על טפסים

לשאלת COL נמסר כי כל מי שמעוניין לעבור לתכנית החדשה של סלקום, גם מנויים בתכנית הקודמת של חב"ד בסלקום, צריך לחתום על הסכם חדש ולמלא טפסים מתאימים.

את הטפסים ניתן להוריד באתר צעירי חב"ד – הקש כאן.

עד 1000 ₪ - למניידים מחברות אחרות

צעירי חב"ד ניהלו מו"מ עם כלל חברות הסלולר, אך רק חברת סלקום הסכימה להעניק "הטבת ניוד" למנויים שיעברו אליה מחברות אחרות, עד 1,000 ₪ בגין דמי יציאה, לרבות בגין מכשירים, מהחברות הננטשות. יתר החברות הסכימו להעניק הטבת ניוד של בין 10-40 ₪ בלבד לחודש. משמעות הדבר שמשפחה עם 5 מכשירים בחברה אחרת, שהיתה רוצה לעבור לתכנית חב"ד, היתה עלולה לשלם כחמשת אלפים ₪ ולהזדכות בסכומים זעומים בלבד.

חברת סלקום גם הסכימה לאפשר מעבר של מנוייה בתכניות שונות לתכנית חב"ד החדשה, בלי לחייב את העוברים, מבין חסידי חב"ד, בתשלום דמי התחייבות לתכנית הקודמת (למעט התחייבות בגין מכשירים).

חסידי חב"ד מדברים חינם

כפי שכבר פירסמנו, תכנית 'צעירי חב"ד' צמחה בשנה האחרונה לכחמשת אלפים מנויים, בקצב גידול של כאלף וחמש מאות מנויים חדשים בכל שנה. בצעירי-חב"ד חותרים להגיע למצב שכלל השלוחים וכלל חסידי חב"ד יוכלו לדבר ביניהם חינם במסגרת ה-VPN החב"די ולהוזיל בכך את עלויות התקשורת בין שלוחי הרבי לבין כלל חסידי חב"ד, ובכך להקל על הפעלת אנ"ש במרחב הפעילות של בתי חב"ד ומוסדות חב"ד.

גם "טלפון כשר"

לצד המכשירים הסלולריים המתקדמים, קיימים בסלקום גם מכשירים "כשרים" שיוכלו להשתלב בתכנית החדשה. במכשירים אלה חסומות אפשרויות הגלישה וה-SMS. מאידך, מי שיבחר במכשירים 'כשרים' בתכנית זו, ייהנה מחבילת דקות החינם, ה-VPN. עובדה זו הופכת את התכנית החדשה לאטרקטיבית גם לאלפים שרוצים מכשירים כשרים. לכל יתר המשתמשים, שמעוניינים במכשירים המתקדמים ביותר, ניתנת אפשרות להפעיל את הגלישה הסלולרית באמצעות ניהול התוכן של "אינטרנט רימון".  לדברי אנשי סלקום, מדובר בשרות ייחודי, בתחום הגלישה הסלולרית, שניתן על ידם בלבד.

תכנית אחת לכולם

בקרב רבים מחסידי חב"ד הובעה תרעומת קשה על נסיונות של גופים שונים, שמתיימרים לדאוג כביכול לכלל חסידי חב"ד, לשווק תכניות של חברות סלולר אחרות. הצלחת החזון שחסידי חב"ד יוכלו לדבר חינם בינם לבין עצמם תלויה בהתגייסות כלל חסידי חב"ד ומוסדות חב"ד לתכנית אחת בחברה אחת לכולם!. כל פיצול יגדיל את עלויות הסלולר לכל אחד, בשל פיצול הקבוצה – ה-VPN, ומי שפועלים בכיוון זה אינם חושבים על טובת חסידי חב"ד והמוסדות.

ל-COL נודע כי עסקנים שונים מייעצים לחברות הסלולר האחרות "לשבור" את התכנית שנחתמה עם סלקום. ואולם, בצעירי חב"ד אמרו כי הם עצמם ניהלו מו"מ עם כלל החברות, ואחרי שסלקום היתה הזולה והמשתלמת ביותר, יש לאפשר כעת שקט תעשייתי לשמונה עשר החודשים הקרובים לפחות.

בצעירי חב"ד אמרו עוד כי העובדה שבתכנית זו מנויים כיום כחמשת אלפים איש, מקנה לתכנית עוצמה רבה ויציבות, שכן אנשים לא יתפתו לנטוש תכנית שנבחנה היטב במשך מספר חודשים על ידי אנשים שצברו ניסיון בתחום הסלולר, ולא ילכו שולל אחרי פרסומים מטעים ומונעים משיקולים זרים.

בצעירי חב"ד הביעו תקווה כי התכנית החדשה תקל על ציבור אנ"ש והמוסדות מבחינה כלכלית.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.