מערכת COL | יום כ"ו אב ה׳תשע״א 26.08.2011

על הסלע > שבוע שני ב'צעירי ליובאוויטש' ● סיקור, גלריה

סדר יום בישיבת-קיץ 'צעירי ליובאוויטש': שעת חסידות בבוקר, שחרית, שיעור קצר על הנהגות הרבי, סדר נגלה בין שעתיים, שיעור משיח וגאולה, סדר חת"ת רמב"ם, הפסקת וארוחת צהרים, 'סדר וואס געדיינקסטו' - בו מגיע מידי יום יהודי מיוחד שמספר על שנותיו אצל הרבי, סדר שיחות, שעת ספורט, ותוכנית משתנית: משחקי תחרות חסידיים, טיולים, התוועדויות רבות ועוד ועוד. מידי יום ביומו שומעים התמימים שיחה כבת רבע שעה בקולו של הרבי, ומידי ערב רואים קטעים נדירים של הרבי לפני השינה. רק ב-COL: דיווחים שוטפים וגלריות מכל מחנות הקיץ  לסיפור המלא
על הסלע > שבוע שני ב'צעירי ליובאוויטש' ● סיקור, גלריה
(צילומים בלעדיים: COL)

בישיבת צעירי ליובאוויטש לא נחים לרגע. סדר היום 'הרגיל' הוא כדלהלן: שעת חסידות בבוקר, שחרית, שיעור קצר על הנהגות הרבי, סדר נגלה בין שעתיים, שיעור משיח וגאולה, סדר חת"ת רמב"ם, הפסקת וארוחת צהרים, סדר וואס געדיינקסטו בו מגיע מידי יום יהודי מיוחד שמספר על שנותיו אצל הרבי, סדר שיחות, שעת ספורט, ותוכנית משתנית: משחקי תחרות חסידיים, טיולים, התוועדויות רבות ועוד ועוד. מידי יום ביומו שומעים התמימים שיחה כבת רבע שעה בקולו של הרבי, ומידי ערב רואים קטעים נדירים בוידיאו לפני השינה.

ביום שני הבוקר קמו התמימים לעוד יום מיוחד בישיבת הקיץ: לאחר חצי יום לימודים אינטנסיביים התחלקו הבחורים בישיבת הקיץ לשניים, התלמידים העולים לישיבה ישבו לסדנה מיוחדת הכנה לעולם הישיבות, הסדנה התפתחה לבסוף להתוועדות חסידותית עד שעה מאוחרת (!).

ואילו לשאר תלמידי הישיבה ציפתה הפתעה מעניינת: הרב מנחם מינצברג המשמש כר"מ בישיבה המארחת, מסר הרצאה מרתקת בליווי מצגת חדשנית, דרכה סיפר לבחורים סיפורים שאירעו ב-770 אצל הרבי במשך השנים, המצגת מציגה צילומי כתי"ק נדירים של הרבי, על התלמידים לפענחם ולאחר שומעים את הסיפור שעומד מאחרי הכתי"ק. כשבין לבין מוצגים מצגות בהם שומעים את קולו הק' של הרבי, כשהמצגת מסבירה את הדברים.

בערב התקיים משחק חסידי נוסף, תלמידי ישיבת הקיץ התחלקו לקבוצות למשחק חי צומח דומם חסידי, כלומר, השופטים הכריזו אות, וכל קבוצה הייתה צריכה למצוא: חסיד מדורות קודמים, עיירה, ניגון, מושג בדור השביעי, מושג בחסידות, מושג בצעירי ליובאוויטש, שם ד"ה של מאמר, שם של שליח, שם מוסד או מבצע של הרבי ומושג ב770. לבסוף הודיעו על מנצחים.

למחרת קמו התמימים מוקדם לסדר חסידות ותפילת שחרית, ולאחר יצאו לטיול הגדול, לאחר שחיה בכינרת יצאו התמימים לסיור בננות בים, ולאחר נסעו להרב הארבל, שם ירדו את המסלול האתגרי, ולאחר נסעו לציון הרמב"ם, שם עשו סיום על ספר זרעים והחלו ספר עבודה שבהשגח"פ הסתיים באותו היום, לקול שירה וזמרה כשהנוכחים במקום מצטרפים אל התמימים.

לאחר ארוחת צהרים נסעו התמימים למסלול אופניים על גדות נהר הירדן. עם רדת החשיכה חזרה לשטח ישיבת הקיץ, שם למדו גמרא במשך שעה תמימה, ולאחר האזינו לשיחה, מעריב וראו וידיאו מהרבי.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.