מערכת COL | יום כ"ו אב ה׳תשע״א 26.08.2011

כשהשליחה הצעירה קבעה: לא עושים "הנחות" בקיום מצוות

משפחת הרשקוביץ מאופקים הוציאה לאחרונה לאור חוברת מהודרת בת 70 עמ', לדמותה של ביתם היקרה, השליחה חיה מושקא הרשקוביץ ע"ה ● אחד המאפיינים של השליחה הצעירה היה קיום מצוות ללא פשרות, ופעם התבטאה כי כאשר "הנחות" העולם לא תופסות מקום, לא עושים "הנחות" בקיום מצוות  לקט סיפורים
כשהשליחה הצעירה קבעה: לא עושים

משפחת הרשקוביץ מאופקים, הוציאה לאחרונה לאור חוברת מהודרת בת 70 עמ', לדמותה של ביתם היקרה, השליחה חיה מושקא ע"ה הרשקוביץ. המשפחה מודיעה לידידה ולציבור אנ"ש, כי היא מעוניינת לשלוח את החוברת לכל פונה (חינם אין כסף - עד גמר המלאי) לע"נ בתה. יש לשלוח בקשה למייל: [email protected] נא לציין שם, שם משפחה, כתובת מדוייקת ומספר טלפון.

אחד המאפיינים של השליחה הצעירה היה קיום מצוות ללא פשרות, ופעם התבטאה כי כאשר "הנחות" העולם לא תופסות מקום, לא עושים "הנחות" בקיום מצוות.

הידור בלי לפגוע

ההידור של חיה בכשרות למשל, לא היה כרוך בפגיעה בזולת. מספרת חברה מהתיכון:

פעם חיה התארחה אצלי כדי שתוכל להשתתף בהתוועדות כיתתית שנערכה בשעות הערב. הבית שלי לא חב"די ולכן אמא שלי רצתה לבשל לחיה אוכל פרווה, אבל חיה אמרה לי: "אני באמת סומכת עליכם אבל אנחנו לא אוכלים אצל אף אחד." והוסיפה: "גם בבית שלנו הוספנו הידורים בכשרות, כי לפעמים מתבלבלים אז כדי שהכל יהיה הכי טוב קבענו לאחרונה כללים נוספים של זהירות בכשרות בבית שלנו, כדי למנוע טעויות." היא נתנה לי הרגשה טובה שזה לא שאנחנו חלילה לא בסדר, אלא כולם טועים לפעמים ותמיד אפשר להדר יותר, אז היא מעדיפה לאכול משהו לא מבושל.

הכרת הטוב

כשנסעה ל770 לחודש תשרי.. יותר קל להשוות את האוכל של "הכנסת אורחים" לבית ולהתלונן, אולם חיה ידעה להעריך... בסוף חודש תשרי היא כתבה מכתב תודה לאחראית על הארוחות!

חברה מאופקים:

חיה, באחד המפגשים שלנו לאחרונה אמרת:
לפני כל תקופה בחיים הקב"ה נותן לנו כוחות עצומים, עוד לפני כן, על מנת שנוכל להתמודד, עם כל המכשולים שניתקל בהם במהלך התקופה..
חיה,
במהלך השבועות האחרונים, המילים שלך מהדהדות בי שוב ושוב, יש בי הכוחות להתמודד, גם עם אבידה גשמית, אבידה של חברה מדהימה וגם עם האבידה הרוחנית- משפיעה נערצת!
חיה,
אני בטוחה שכעת את הופכת שם עולמות על מנת שנזכה סופסוף להתגלות משיח בעולם מיד ממש ממש מתוך שמחה אמיתית!

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.