מערכת COL | יום כ"ה אב ה׳תשע״א 25.08.2011

כשמפיק הסרטים התרגש בקעמפ: "אין עוד ילדים כאלה"

אמיר, עובד בהפקת ובימוי סרטים, ועד לפני שבוע הידע שלו על חב"ד ושלוחים, היה בערך כמו הבקיאות של הקורא הממוצע בשמות הרחובות של בירת לוב, טריפולי ●  אבל ההשגחה הפרטית זימנה לאמיר לבלות מספר ימים עם ילדי קעמפ צעירי השלוחים של צעירי חב"ד לצורך הפקה חדשה שהוא מבצע ●  "אין עוד ילדים כאלה", אמר בהשתאות  לסיפור המלא כל הדיווחים, העדכונים והגלריות מקעמפ "צעירי השלוחים" >>>
כשמפיק הסרטים התרגש בקעמפ:
אמיר הוא יהודי שאינו שומר תורה ומצוות לעת עתה. הוא עובד בהפקת ובימוי סרטים, ועד לפני שבוע הידע שלו על חב"ד ושלוחים, היה בערך כמו הבקיאות של הקורא הממוצע בשמות הרחובות של בירת לוב, טריפולי. גם בעידן שאחרי קדאפי.

אבל ההשגחה הפרטית זימנה לאמיר לבלות מספר ימים עם ילדי קעמפ צעירי השלוחים לצורך הפקה חדשה שהוא מבצע, ופתאום יכולת לראות דברים "מוזרים": הנה אמיר עומד בדשא, מחכה לצילום הבא ובנתיים מפזם לעצמו את המנון הקייטנה. כמה שעות אחרי זה אמיר יושב בפינה ומעיין בחוברת הלימוד וההתקשרות לרבי שהשאיר על השולחן אחד החיילים.

פתאום הוא יודע מה זה ספר התניא, מעכשיו הוא מכיר את דאגתו של הרבי לכל יהודי. אחרי כמה ראינות עם הילדים, אמיר כבר משתומם לגלות שיש בארץ ישראל ילדים שנוסעים שלוש שעות מידי יום לבית הספר, הולכים עם אבא השליח להניח תפילין לאנשים, חברים יש להם רק בטלפון, והדבר שהכי חשוב להם בעולם זה לעשות נחת רוח לרבי. "אין עוד ילדים כאלה", מפטיר אמיר כשהוא מקפל את חצובת המצלמה, וכשהוא מאפסם את כבלי התקשורת, הוא כבר שר לבד את "שלוחי אדוננו"
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.