מערכת COL | יום כ"ה אב ה׳תשע״א 25.08.2011

כך נראה הנופשון היהודי הגדול בעולם ● גלרייה מרהיבה

בתחילת השבוע נחתם במדינת קונטיקט הנופשון היהודי השנתי של ה'מכון ללימודי יהדות – JLI', שנערך זו השנה השישית ברציפות, כאשר השנה עם השתתפות של למעלה מ-800 משתתפים מכל רחבי העולם הוכתר הנופשון כהצלחה חסרת תקדים  ● הנופשון שהוגדר ע"י רבים מהמשתתפים כ"החוויה היהודית האולטימטיבית" לא זנח גם את הפן הגשמי עם רמה גבוהה של אוכל גורמה כשר למהדרין ובידור יהודי שכלל קונצרט של גדול הזמר החסידי מרדכי בן דוד והקומיקאי היהודי מארק ווינר  לסיפור המלא
כך נראה הנופשון היהודי הגדול בעולם  ● גלרייה מרהיבה
צילום: בנצי ששון

בתחילת השבוע נחתם במדינת קונטיקט הנופשון היהודי השנתי של ה'מכון ללימודי יהדות – JLI', שנערך זו השנה השישית ברציפות, כאשר השנה עם השתתפות של למעלה מ-800 משתתפים מכל רחבי העולם הוכתר הנופשון כהצלחה חסרת תקדים.

ביום שלישי שעבר החלו המשתתפים להציף את מלון 'הייט רג'אנסי' בעיר גריניביץ לחמשה ימים עמוסים בשיעורים, הרצאות וסדנאות עם 50 מרצים בעלי שם עולמי שדנו בנושאים שונים ומגוונים, כל זאת עד צהרי יום ראשון אז נחתם הנופשון.

הנופשון שהוגדר ע"י רבים מהמשתתפים כ"החוויה היהודית האולטימטיבית" לא זנח גם את הפן הגשמי עם רמה גבוהה של אוכל גורמה כשר למהדרין ובידור יהודי שכלל קונצרט של גדול הזמר החסידי מרדכי בן דוד והקומיקאי היהודי מארק ווינר.

'מאיר עיניים', 'מרומם', 'מרשים', 'מדהים', היו חלק מהמילים בהם השתמשו המשתתפים בכדי לתאר את החווייה שלהם. עם צאת השבת 800 המשתתפים התכנסו בלובי המלון להבדלה מוזיקלית שסחפה אחריה את כולם והפכה לאחד מרגעי השיא של הנופשון.

"זה ברור שהנופשון גרם לחותם שלא יימחה לעד אצל כל מי שישתתף בו", אומר הרב משה קוטלרסקי, יו"ר JLI, במהלך אירוע הסיום של הנופשון. "הכוח של 800 יהודים המתאחדים יחד לחמשה ימים של לימוד תורה מחדיר אנרגיה אדירה בעם היהודי. עכשיו זה הזמן שלנו לחזור לקהילות שלנו ולתת מההשראה אותה קיבלנו במהלך חמשת הימים האחרונים לאלו הסובבים אותנו".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.