מערכת COL | יום כ"ד אב ה׳תשע״א 24.08.2011

החטופה לשליח חב"ד: "אני בטראומה. תודה על עזרתך"

הישראלית שנכלאה בדירת עינויים בהמבורג שבגרמניה סיפרה לשליח חב"ד בהמבורג הרב שלמה ביסטריצקי כי "הייתי בסכנת חיים והצלחתי למרות הכל להימלט מתוך הבית. עכשיו הכל מאחוריי. אני נמצאת אצל משפחה ישראלית בהמבורג שאליה הגעתי כדי לעבור קורס. אני עדיין בטראומה מכל הדברים. בעוד כמה ימים אני חוזרת הביתה לישראל"  לסיפור המלא
החטופה לשליח חב
מתוך כתבה באתר הגרמני "המבורגר מורגנפוסט" על חטיפתה של ישראלית למרתף בעיר המבורג. מימין: הרב שלמה ביסטריצקי

נצחיה יעקב, ישראל היום

הישראלית שנכלאה בדירת עינויים בהמבורג שבגרמניה: "הייתי בסכנת חיים והצלחתי למרות הכל להימלט מתוך הבית. עכשיו הכל מאחוריי. אני נמצאת אצל משפחה ישראלית בהמבורג שאליה הגעתי כדי לעבור קורס. אני עדיין בטראומה מכל הדברים. בעוד כמה ימים אני חוזרת הביתה לישראל".

את הדברים הללו מסרה הצעירה אתמול בערב כשהתקשרה אל שליח חב"ד בהמבורג הרב שלמה ביסטריצקי לאחר שהרב בעצמו פנה לנציג משטרת גרמניה מיד עם פרסום המקרה בתקשורת המקומית. 

על פרטי הפרשה עצמה היא אמרה: "הרבה דברים שדווחו בתקשורת היו מוגזמים. עשו אותו סדיסט שרצה לתקוף אותי - וזה לא נכון. זו היתה ממש הגזמה". 

עוד היא מסרה בשיחה עם הרב: "עכשיו הכל בסדר איתי. התקשרתי כדי להודות לך על הרצון לעזור לי. חשוב לי גם להודות למשטרה המקומית שעשתה עבודה מצוינת ודאגו לי לאורך כל הדרך." 

הצעירה ביקשה מהרב למסור לתקשורת שפונה אליו כי היא לא מעוניינת לפרסם את שמה האמיתי או לחשוף את מקום הימצאה. אחרי שדיברה עם הרב התפנתה גם להתקשר לשגריר בגרמניה ולעדכן גם אותו.

לדברי הרב ביסטריצקי הפרשה לא יורדת מהחדשות בגרמניה והיא מתעדכנת כמדי שעה. 

אתמול פורסם כי הוציאו מהבית 100 מטפי כיבוי שהיו חשודים כמלאים בחומר נפץ ושהוציאו גם את תא הטלפון. כשרואים את הדברים מבינים שזה עניין חמור גם אם הצעירה אומרת שהוא לא תיכנן לרצוח אותה" אמר.

ישראלים בהמבורג סיפרו על הסקרנות: "הצפנו את חב"ד בטלפונים. הישראלים נפגשים במסעדות הישראליות ובימי שישי בבית חב"ד וניסינו לפענח במי מדובר. יש הרבה סימני שאלה וחורים בפרשה הזו".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.