מערכת COL | יום כ"ד אב ה׳תשע״א 24.08.2011

לקראת שנת הלימודים: תנופת פיתוח במוסדות חב"ד אשקלון

עם קבלת המתחם החדש והמרווח של חב"ד באשקלון, החלו העבודות במבנה כדי לאכלס בתוכו בשנת הלימודים הקרובה את בית הספר היסודי אור מנחם, את ישיבה קטנה חב"ד ושלוש כיתות גן חדשות ● קבלת מתחם החינוך החדש, תוצאה של מאבק קשה וממושך של שליח הרבי ורב הקהילה הרב מנחם ליברמן, התקבלה בשמחה אצל ציבור ההורים בעיר וכבר בשנת הלימודים הקרובה צפויים ללמוד במוסדות חב"ד למעלה מ-1500 תלמידים  לסיפור המלא 
לקראת שנת הלימודים: תנופת פיתוח במוסדות חב

עם קבלת המתחם החדש והמרווח של חב"ד באשקלון, החלו העבודות במבנה כדי לאכלס בתוכו בשנת הלימודים הקרובה את בית הספר היסודי אור מנחם, את ישיבה קטנה חב"ד ושלוש כיתות גן חדשות.

קבלת מתחם החינוך החדש, תוצאה של מאבק קשה וממושך של שליח הרבי ורב הקהילה הרב מנחם ליברמן, התקבלה בשמחה אצל ציבור ההורים בעיר וכבר בשנת הלימודים הקרובה צפויים ללמוד במוסדות חב"ד למעלה מ-1500 תלמידים כן ירבו.

שיפוץ המתחם מתנהל במסירות על ידי מנהלי המוסדות הרב שרון כהן והרב משה בורנשטיין.

בנוסף לכך יפתחו השנה: מתחם מיוחד לגני חינוך מיוחד, גן המשך בתוך מבנה בית ספר אור חיה וגן חדר בתוך מבנה בית ספר אור מנחם. מטרת גנים אלו הינה להקל על הילדים את המעבר מן הגן אל בית הספר.

בתוך כך נשלמות ההכנות להקמת חדר המחשבים החדש והיוקרתי שישמש את תלמידי הישיבה לקבל תעודה של חברת CISCO בתחום התקשוב. כמו כן נמצא בשלבי תכנון מתקדמים הקמת מטבח מרכזי ומודרני שיתן מענה לכל תלמידי קריית החינוך.

בישיבת חב"ד המפורסמת בשל היחס המותאם אישית לכל תלמיד, מתחדשים השנה גם עם תנאי פנימייה חדשה תחת ניהולם של הרב גיל אוריאן והרב שמואל גרוזמן.

מנהל בית הספר אור חיה הרב דוד קסטנבוים מציין כי ללא ספק אפשרויות חינוכיות חדשות נפתחו בפני הנהלת בית הספר בעקבות המעבר למבנה החדש והמרווח

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.