מערכת COL | יום כ"ג אב ה׳תשע״א 23.08.2011

שמעתם על הפרשה החדשה בחב"ד?

במשך שנים שיגר הרב יוסף-יצחק ביסטריצקי מייל שבועי למקורביו, ובו רעיונות קלים לפרשת השבוע ● עכשיו, הוא הוציא מזה ספר מרתק לסיפור המלא, בלעדי
שמעתם על הפרשה החדשה בחב
שער הספר החדש (עיבוד: COL)

מאת חיים ברון, כתב COL

הפרשה והחיים - ספרו החדש של הרב יוסף-יצחק ביסטריצקי יצא לאור בימים אלו.

הספר הוא אסופת מאמרים שנשלחו מידי שבוע בדואר האלקטרוני לאלפי אנשים בעולם, ובהם רעיונות יפים וקליטים על פרשות השבוע עם מסרים אקטואליים חשובים לחיים.

מאמרים אלו זכו במשך השנים שנשלחו מידי שבוע לאהדה רבה והודפסו בכמה עיתוני סופ"ש בארץ ובחו"ל ואף פורסמו באתרי אינטרנט שונים. לאור הביקוש הרב הושקע מאמצים אדירים שהביאו את הספר לדפוס, וכעת ניתן להשיגו.

הספר מתאים לכל מתעניין בפרשת שבוע ובפרט לשלוחים ולרבנים הדורשים בקהילות מסורתיות. זהו המתנה הטובה והמקרבת ביותר שאתם יכולים לתת למקרובים שלכם ולאלו שלע"ע לא שומרי תורה ומצוות. 

וכך נכתב בגב הספר:

מאז ומעולם חיפשו בני-האדם משמעות וערכים לחייהם. בימינו נראה שהחיפוש אחר הרוחניות הולך וגובר. פרשת השבוע, כחלק מתורת אלוקים, היא מענה עתיק יומין לחיפוש ארוך-השנים לטעם החיים.

יש בה מענה לשאלות אקטואליות כמו גם להתחבטויות ולחולשות של נפש האדם. היא בעצם כמו סדנת הקאוצ'ינג הקדומה ביותר ובד בבד האמינה ביותר. צריך רק לדעת איך למצוא את זה בתוכה.  

הספר שבידך מאגד רעיונות ומסרים מפרשת השבוע שנשלחו מדי שבוע בשבוע באמצעות הדואר-אלקטרוני לאלפי אנשים, וחלקם אף פורסמו באתרי אינטרנט ובעיתונות הכתובה במקומות שונים ברחבי העולם. הוא ילמד אותך לחבר את תורת הנצח של עמנו שניתנה לפני למעלה משלושת אלפים שנה עם מאורעות הזמן וחיי היומיום שלך.

הפרשה והחיים. ספר שישלב את הפרשה עמוק בחייך.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.