מערכת COL | יום כ"ד אב ה׳תשס״ד 11.08.2004

רבינוביץ' ימשיך לתמוך בישיבות גם בתשס"ה

הנגיד ר' דוד (ואדים) רבינוביץ' המכהן כיו"ר 'קרן ישיבות חב"ד' בישראל, הביע נכונותו להמשיך את תמיכתו בעולם הישיבות החב"די, גם בשנת הלימודים הקרובה – תשס"ה. כך מסתמן בעקבות שיחת-ועידה טלפונית שנערכה אתמול ובה נטלו חלק נשיא הקרן, מר רבינוביץ', שליח הרבי בקייב, הרב משה אסמן ומנכ"ל הקרן, הר' יוסף שיף. רבני חב"ד אשר העניקו את ברכתם למינוי מר רבינוביץ ליו"ר הקרן, הביעו את הוקרתם העמוקה על עזרתו העצומה של מר רבינוביץ לישיבות, בתקופה שבה הקיצוצים הממשלתיים מאיימים על עצם קיומן. כזכור, העניק מר רבינוביץ' כמה תמיכות גדולות לישיבות חב"ד ובימים אלה ממש העביר עוד חצי מיליון שקלים, תרומה לישיבות.
רבינוביץ' ימשיך לתמוך בישיבות גם בתשס
ר' דוד (ואדים) רבינוביץ' מקבל תעודת הוקרה מראשי קרן הישיבות (ארכיון)
כאמור, עתה נראה כי מר רבינוביץ' ימשיך במגמה בה החל ויוסיף לעמוד לימין הישיבות החברות בקרן, גם בשנה הבאה. מהנהלת הקרן נמסר כי, "מר רבינוביץ' חש זכות גדולה מאוד לסייע בהחזקת עולם הישיבות של חב"ד והוא רואה בכך המשך השותפות ההיסטורית של יששכר וזבולון".

הידיעה על כך נמסרה למנהלי ישיבות חב"ד המשתתפים ביום-עיון מיוחד שנערך היום (יום חמישי) מטעם 'קרן ישיבות חב"ד' ונתקבלה בקורת-רוח רבה. מנהלי המוסדות שיגרו את תודתם העמוקה למר רבינוביץ' ואיחלו לו ברכה והצלחה בעסקיו ובמעשי החסד שלו.
לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
4 תגובות
1.
ר' דוד?????.
כ"ה אב ה׳תשס״ד
ר' דוד?????. ממתי הוא ניהיה ר' דוד
2.
לא זכיתי להבין !
כ"ו אב ה׳תשס״ד
לא זכיתי להבין ולצלול לעומק מחשבתו של המגיב הנ"ל בעוד יהודי כ"כ יקר כר' דוד רבינוביץ שחזר בתשובה שלמה ושומר תורה ומצוות וקובע עיתים לתורה מידי יום ביומו ועוד תומך ומסייע ללומדי תורה בתקופה כ"כ קשה אם אני לא טועה ואדון אותך לכף זכות כנראה מה שהפריע לך זה למה לא הוסיפו לו עוד כמה תארים!!!!!
3.
לתגובה מס' 1
כ"ו אב ה׳תשס״ד
תתבייש לך, ואין לי ספק שכל עולם הישיבות מתבייש בך, כנראה שהשכל שלך ברח באיזה שהוא מקום, מגיע צדיק בימים כל כך קשים לעולם הישיבות כר' דוד רבינוביץ ובפשטות מציל את הישיבות, אנו בזים לך מגיב טיפש, להבא גם נפרסם את השם שלך כדי שכולם ידעו מי פוגע בטפשותו בעולם הישיבות.
4.
פשרה במריבה
כ"ז אב ה׳תשס״ד
האדמו"ר ואדים רבינוביץ
ושלום על col
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.