מערכת COL | יום כ"א אב ה׳תשע״א 21.08.2011

ח"כ מרינה סלודקין: "חב"ד פעלה ופועלת רבות בקרב עולי רוסיה"

נשות קהילת יוצאי רוסיה בלוד, המשתתפות בפעילויות של מועדוני "נח"ל" ע"ש מרת נחמה לאה חזן ע"ה, התכנסו בסמיכות ליום היארצייט שלה כ' מנחם אב, באולם בית חב"ד "שערי עליה" בשכונת האקדמאים בלוד ● אורחת הערב, ח"כ מרינה סלודקין, הביעה את הערכתה למראה המשתתפות הרבות בשיעורי היהדות, ופעילות הרב חזן שממשיך דרכם של הוריו בכך ושל חב"ד ברחבי תבל לסיפור המלא
ח

נשות קהילת יוצאי רוסיה בלוד, המשתתפות בפעילויות של מועדוני "נח"ל" ע"ש מרת נחמה לאה חזן, התכנסו בסמיכות ליום היארצייט שלה כ' מנחם אב, באולם בית חב"ד "שערי עליה" בשכונת האקדמאים בלוד.

האירוע התקיים בסיוע המשרד לקליטת העליה. הנחתה את האירוע  רכזת המועדונים, שרה בן דוד, שציינה לשבח, את השתתפותן המתמדת בשיעורים ובפעילויות במועדונים ברחבי העיר.

רב השכונה ויו"ר "שערי עליה", הרב אברהם חזן נשא דברים על מסירות נפשה של אמו ז"ל הרבנית נחמה לאה ברוסי'ה הסובייטית, שעל שמה נקראים המועדונים, ודברים על תוכן טו באב.

הוא הדגיש בדבריו, שרבים מבאי בית הכנסת לעולים, הגיעו בזכות השתדלותן של הנשים המשתתפות בקביעות בשיעורי תורה, ומאירות את הדרך לכל המשפחה.

אורחת הערב, ח"כ מרינה סלודקין, שהגיעה בהשתדלותה של ידידת בית חב"ד הגב' חנה פריידין, הביעה  את הערכתה למראה המשתתפות הרבות בשיעורי היהדות, ופעילות הרב חזן שממשיך דרכם של הוריו בכך ושל חב"ד ברחבי תבל.

היא סיפרה על שמירת המסורת היהודית בברית המועצות, על ביקוריה במרכזי חב"ד ברוסיה וציינה בדבריה שמבלי להוריד מחשיבותם של ארגונים יהודיים רבים אבל אין ביכולתם להשתוות לתנועת חב"ד שעשתה ועושה למען יהודי רוסיה, בארץ ובעולם כולו.

הרב חזן העניק לחה"כ את ספרו של אביו "המאבק והניצחון".

משתתפות האירוע נהנו מתוכנית אמנותית, מהופעתם של הכנר ולדימיר וימגוק והזמר והשדרן אלכסנדר דב  ולהקתם,  שהופיעו בתוכנית אמנותית באומר ובצליל .

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.