מערכת COL | יום כ' אב ה׳תשע״א 20.08.2011

האו"ם מסרב לגנות המתקפה הרצחנית בישראל: "זה לא טרור"

מי שרצה עוד הוכחה לדברי הרבי שכינה את האו"ם "אולם שבו יש שקר נצחי, חושך ואפלה" - קיבל זאת בסוף-השבוע ● למרות גל הגינויים העולמי אחרי מתקפת הטרור הרצחנית בדרום, בה נהרגו 8 יהודים, הוחלט במועצת הביטחון של האו"ם שלא להוציא הודעת גינוי רשמית ● הסיבה: "על האוטובוס שהותקף היו בעיקר חיילים וטרור מוגדר כפעולה נגד אזרחים" לסיפור המלא
האו
שער 'ידיעות אחרונות' ביום שישי
למרות גל הגינויים ברחבי העולם בעקבות מתקפת הטרור הרצחנית בדרום ביום חמישי שעבר, בה נהרגו 8 יהודים, הוחלט במועצת הביטחון של האו"ם שלא להוציא הודעת גינוי.

כדי להוציא הודעת גינוי, יש צורך בהסכמתן של כל 15 המדינות החברות במועצה ולכל אחת היכולת למנוע פרסום הודעה שכזו. מבין החברות המתחלפות באו"ם, נציגת העולם הערבי היא - לבנון.

כשהגיעה הצעת הגינוי לאו"ם, שמוגשת כשיגרה בכל פעם שיש פעולת טרור, הודיעה לבנון כי אינה מוכנה לתמוך בגינוי, משום שלדבריה לא ניתן לקרוא לפעולה "טרור". הסיבה לדברי לבנון היא שעל האוטובוס שהותקף היו בעיקר חיילים וטרור מוגדר כפעולה נגד אזרחים.

בשנת תשד"מ, במהלך ביקור שערך ראש-הממשלה בנימין נתניהו אצל הרבי - בתור שגריר ישראל באו"ם, אמר לו הרבי: "אתה הולך לאו"ם, יש שם אולם שבו יש שקר נצחי, חושך ואפלה. זכור, כשאתה מדליק נר אחד של אמת, האפלה הגדולה ביותר, החושך, מגורש. הדלק נר של אמת".

היום, קיבלנו עוד הוכחה לדברי הרבי על "השקר הנצחי".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.