מערכת COL | יום י"ט אב ה׳תשע״א 19.08.2011

כמה קטן, ככה גדול ● מיוחד

חשבתם פעם מי מפיק את החת"ת הממוזער? במדור 'אחד משלנו' של COL מתארח השבוע ר' יצחק רוטר מכפר-חב"ד חברת 'שלום מישראל יודאיקה' המנפיקה שורת מוצרים יהודיים בפורמט מוקטן ● וגם: כך ניצלו חייו של חייל צה"ל ממטען חבלה בזכות החת"ת הממוזער ● ובלעדי לגולשים: הנחה ליולדת  לסיפור המלא  ● ומה הרבי חושב על הדגמים המוקטנים של מוצרי יהדות? צפו בוידאו >>>
כמה קטן, ככה גדול ● מיוחד

מאת שלומית, COL

שם: שלום מישראל יודאיקה, ר' יצחק רוטר.

מועד הקמה: 1991.

תיאור העסק: "שלום מישראל יודאיקה" הינה חברה ישראלית בעלת שם עולמי המשווקת תשמישי קדושה שמירה והגנה מקוריים, בעיצובים מרהיבים ובגדלים שונים. החברה קמה לפני 20 שנה ומאז היא מנפיקה אלפי מוצרים הנעשים באומנות יהודית ובציורים מניטורים. קהל הלקוחות חולש על קשת רחבה מאד של מגזרים בארץ ובעולם שכן  מוצרי החברה מתאימים לכלל האוכלוסייה על גווניה: מדתיים, חרדים עובר דרך  מסורתיים ועד בכלל.

מפעל החברה שוכן באזור התעשייה בכפר-חב"ד ומשם נעשית ההפצה לרחבי הארץ והעולם.

המוצרים נקנים ביחידים, בהזמנות גדולות, לתשורות, מפיצים, משפחות ומוסדות ומשמשים את נושאיהם נאמנה בהעניקם להם שמירה, הגנה ובטחון.
 
על מגוון המוצרים תוכלו לקרוא באתר www.shalom-from-israel.co.il, להתרשם מקטלוג המוצרים המעוצבים הנעשים בדיוק מרבי ובהשגחה קפדנית. המוצרים מעוטרים ומעוצבים בחן וחתומים בהסכמות רבנים וגדולי הדור. חברת "שלום מישראל יודאיקה" הינה אומנית בתחומה וככזאת היא בעלת סטנדרטים גבוהים של איכות, אמינות ושירות מקצועי משלב ההזמנה עד לאיסוף הסופי המתבצע לשביעות רצונם המובטחת של הלקוחות.

קהל יעד: כלל הציבור.

המוטו: שירות באמונה מעל הכל.

הייחודיות של איש חב"די בשוק העבודה: בין השאר כמובן, היכולת לאפשר לאינספור אנשים לשאת עימם את החת"ת כפשוטו - באמצעות המצאת המיקרופילם ניתן להקטין עד פי 3,000 טקסטים כתובים ובעצם ספרים שלמים ע"ג פיסת שקופית
קטנה, החת"ת שהינו ספר עב המונה 3 ספרים מתאים בגודלו לכל ארנק\כיס. ישנו חת''ת שכזה המותאם אף לשרשרת הדסקית של חיילי צה''ל.

החת"ת הממוזער הפך כבר מזמן למוצר הדגל של חסידי חב''ד הרוכשים אותו למשפחה, מקורבים ותומכים ע''מ להעניק להם שמירה ובטחון באשר יפנו.

סיפור ניסי עם החת"ת: המלחמה בדרום נסתיימה, אנשי המילואים חוזרים הביתה, אבל לעשרות חיילים המלחמה רק מתחילה – מלחמת השיקום וההתאוששות מהפציעות. בקומה השישית של המרכז הרפואי בילינסון שכבו שני חיילים שנפצעו יחדיו, שניהם באותה העת חתנים טריים אשר נישאו זמן קצר מאד בטרם נשלחו אל החזית.
 
באגף לטיפול נמרץ מאושפז סג"מ אהרון קרוב (אהרן יהושע בן חיה שושנה), בנו של הרב זאב קרוב, ראש הישיבה התיכונית בקרני-שומרון. הוא יצא לשדה הקרב יומיים אחרי נישואיו ונפצע קשה. במחלקת הכוויות שוכב רב"ט נחמיה רובין (נחמיה שלום דובער בן אורלין), בנו של הרב יהודה רובין, מנהל בית-חב"ד באלון-מורה. גם הוא בעל טרי שהתחתן אך לפני חודשיים.
 
השניים נפצעו יחדיו בצפון רצועת עזה, כאשר נכנסו לבית ממולכד בו הופעל עליהם מטען רב-עוצמה. סג"מ קרוב נפצע אנושות ולאחר-מכן השתפר מצבו, אך עדיין הוגדר כקשה. רובין סובל מכוויות ומרסיס שחדר לעינו והוצא בניתוח. לאחר התאוששות קלה הוא שוחרר לביתו בו הוא השתקם מהתופת הנוראה. אביו של אחד מהם מספר: "אנו מלאי תודה לקב"ה על שרשרת הניסים והנפלאות שעשה איתנו ועם חיילי צה"ל, שכן האירוע היה יכול להסתיים בטרגדיה קשה".
 
הנס הראשון, לדברי רובין, הוא שרק מטען אחד התפוצץ, בשעה שהבית כולו היה ממולכד ומלא חומרי-נפץ. בסריקות שנערכו לאחר הפיצוץ נחשפו בבית אמצעי לחימה רבים ובהם מטען קלע. אילו, חלילה היו חומרי-הנפץ האלה מתפוצצים, איש לא היה יוצא חי מההתפוצצות הזו.
 
זאת ועוד. נחמיה רובין שימש קשר של מפקד המחלקה, סג"מ קרוב, ועל-כן עמד סמוך אליו. הוא נשא על גבו, בנוסף על מכשיר הקשר, גם בתיק מלא חומר-נפץ רגיש, שאמור היה לשמש את כוחות צה"ל במשימה אחרת. התיק הזה אמור להיות סגור, וכל פתיחה שלו דורשת אישור מפורש של מפקד בכיר.

לפני הכניסה ביקש רובין ממפקדו להתיר לו להכניס לתיק חת"ת. המפקד קרוב אישר והחת"ת האישי של נחמיה הוכנס לתיק.
 
כשהופעל עליהם המטען פרצה במקום להבת-אש אדירה, וממנה הוא נכווה. האש אחזה גם בבגדיו, אבל בחסדי שמים ובדרך שאיש ממומחי החבלה אינו מבין, הלהבה דילגה על התרמיל שהיה על גבו והוא נותר שלם ולא ניזוק כלל. "אילו התיק היה מתפוצץ, המצב היה שונה לחלוטין".
 
טלפון להזמנות: 03-9606431

מבצעים חמים: חת"ת ליולדת - כל הקונה 2 השלישי בחינם.

לצפייה בוידאו לחצו על כפתור ההפעלה או על האופצייה הנוספת:
לא מצליחים לצפות? לחצו כאן (להורדה)

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.