מערכת COL | יום י"ט אב ה׳תשע״א 19.08.2011

בעקבות המצב הביטחוני בדרום: מגבירים הפעילות

מיד עם היודע דבר הפיגוע הגיעו תלמידים מישיבת חב"ד באילת לבית הרפואה והניחו תפילין לעשרות מאנשי הצוות הרפואי, המלווים ואנשי התקשורת וחיזקו את בני המשפחות המודאגים ● בראיונות שהעניק לכלי התקשורת המקומיים והארציים קרא רבה הראשי של אילת הרב יוסף הכט לתושבי העיר להוסיף בכל ענייני תורה ומצוות המגנות ומצילות ● מטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור נערכים בשעות קשות אלו לסייע לעשרות הפצועים בפיגועים בדרום  לסיפור המלא
בעקבות המצב הביטחוני בדרום: מגבירים הפעילות
צילום: COL

מיד עם היודע דבר הפיגוע הגיעו תלמידים מישיבת חב"ד באילת לבית הרפואה והניחו תפילין לעשרות מאנשי הצוות הרפואי, המלווים ואנשי התקשורת וחיזקו את בני המשפחות המודאגים.

בראיונות שהעניק לכלי התקשורת המקומיים והארציים קרא רבה הראשי של אילת הרב יוסף הכט לתושבי העיר להוסיף בכל ענייני תורה ומצוות המגנות ומצילות. במהלך הראיונות הציג הרב הכט את גישתו של הרבי בעניינים מעין אלו "לא להראות שום עניין של חולשה ונסיגה, אלא להמשיך את כל תחומי החיים בהתחזקות בתורה ובמצוות".

בעקבות האירועים החליטו בבית חב"ד לתגבר מחר את מבצע תפילין המתקיים מידי יום שישי ובמהלכו מניחים תפילין מאות רבות מתושבי העיר ואורחיה. בנוסף הוחלט לפתוח במבצע מזוזה רחב היקף במסגרתו עתידים להיבדק אלפי מזוזות ויקבעו מזוזות רבות חדשות בבתי התושבים ובבתי העסקים.

צעירי חב"ד יבקרו את הפצועים בבתי הרפואה

מטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור נערכים בשעות קשות אלו לסייע לעשרות הפצועים בפיגועים בדרום. מתנדבים יבקרו את הפצועים בבתי הרפואה יעודדו ויחזקו את הפצועים ובני המשפחות, ויערכו בדיקת צרכים ראשונית. 

מיד עם היודע דבר הפיגוע הגיעו תלמידים מישיבת חב"ד באילת לבית הרפואה והניחו תפילין לעשרות מאנשי הצוות הרפואי, המלווים ואנשי התקשורת וחיזקו את בני המשפחות המודאגים 

לבקשות סיוע ועזרה ניתן לפנות למטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור:  072-2770-169. [email protected]

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.