מערכת COL | יום י"ז אב ה׳תשע״א 17.08.2011

לרגל כ' אב: שיפוצים באוהל של רבי לוי יצחק נ"ע

יוזמה מבורכת של מר מרט פרינבקוב מטעם עיריית אלמא-אטא, עוזרת להכין את השטח הסמוך למקום מנוחתו של בעל ההילולא, רבי לוי יצחק שניאורסאהן נ"ע. כדי לאפשר לעולים להתפלל על הציון בימים הסמוכים נוחות מירבית, נשלחו מטעמם בעלי מקצוע לתקן את החשמל בבית העלמין  לסיפור המלא
לרגל כ' אב: שיפוצים באוהל של רבי לוי יצחק נ

יוזמה מבורכת של מר מרט פרינבקוב מטעם עיריית אלמא-אטא, עוזרת להכין את השטח הסמוך למקום מנוחתו של בעל ההילולא, רבי לוי יצחק שניאורסאהן נ"ע. כדי לאפשר לעולים להתפלל על הציון בימים הסמוכים נוחות מירבית, נשלחו מטעמם בעלי מקצוע לתקן את החשמל בבית העלמין.

הדבר הוחלט באסיפה שהתקיימה לא מכבר בבניין העירייה השכונתית, בה העלו מנהיגי הקהילות השונות עניינים הזקוקים לשיפור. השליח בעיר, הרב אלחנן הכהן, העלה את בעיית התאורה ומר מרט הודיע שיעזור לשיפור בדברים שתלויים בו. כפי שסיפרנו לעיל, העניין כבר בטיפול מהיר ויעיל.

עוד ראוי לציון מבצע ניקיון בית הקברות ביוזמתו המיוחדת של מר ז. מיקאלוב שהגיע מישראל. מיקאלוב שכר במימונו חברה מקומית שהופקדה על ניקיון וטיפוח חלק רחב מהחלקה היהודית. תרומתו לכבוד רבי לוי יצחק נ"ע ולכבוד היהודים השוכנים במקום, וזכות זו תעמוד לו בעז”ה בכל המצטרך.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.