מערכת COL | יום י"ז אב ה׳תשע״א 17.08.2011

מבצע מקורי לניצול 'בין הזמנים' ללימוד בישיבת חב"ד בבני ברק

בישיבת תומכי תמימים בית מנחם בבני ברק מדרבנים את התמימים ללימוד והנהגות חסידיות גם בתקופת 'בין הזמנים', לנחת רוח הרבי. במסגרת המבצע, קיבל כל תמים לפני סיום ה'זמן' קובץ לימוד מיוחד, המחולק לשלושה שערים כנגד שלושת השבועות של 'בין הזמנים'. כל שער כולל חומר לימודי מעניין בחסידות ובנגלה (הקדמה מרתקת למסכת קידושין), ושאלות לעיון ולחזרה על החומר הלימודי שבקובץ ועל השיעורים היומיים בחומש וברמב"ם  לסיפור המלא
מבצע מקורי לניצול 'בין הזמנים' ללימוד בישיבת חב

בישיבת תומכי תמימים בית מנחם בבני ברק מדרבנים את התמימים ללימוד והנהגות חסידיות גם בתקופת 'בין הזמנים', לנחת רוח הרבי. במסגרת המבצע, קיבל כל תמים לפני סיום ה'זמן' קובץ לימוד מיוחד, המחולק לשלושה שערים כנגד שלושת השבועות של 'בין הזמנים'. כל שער כולל חומר לימודי מעניין בחסידות ובנגלה (הקדמה מרתקת למסכת קידושין), ושאלות לעיון ולחזרה על החומר הלימודי שבקובץ ועל השיעורים היומיים בחומש וברמב"ם.

לחוברת צורפה טבלה לסימון הנהגות חסידיות יומיות, כאשר למצטיינים הובטח בכל שבוע טיול מרתק לגוף ולנשמה.

בסוף השבוע שעבר התקיים הטיול הראשון. קבוצת תמימים מצטיינים שהגיעו לישיבה ו"תלמודם (קובץ הלימוד והטבלה) בידם", יצאה יחד עם התלמידים השלוחים שלום סגל, יעקב דישראלי וישראל חממי, ליום גדוש ומלא חוויות גשמיות ורוחניות: מהישיבה בבני ברק הצפינו עד לבריכת המשושים שברמת הגולן ומשם ירדו לטבריה, לשיט אתגרי בכנרת.

לאחר תפילת מנחה ולימוד השיעור היומי ברמב"ם על ציון הרמב"ם, נסעו לנתניה, שם סייעו לרב צבי וילהלם, שליח הרבי ומנהל בית חב"ד בצפון נתניה, להעמיד חופה לזוג שעלה ממדינות חבר העמים. התמימים, שהיו האורחים היחידים בחתונה, נרתמו במרץ למצווה החשובה, ורקדו ושימחו את החתן והכלה המבוגרים שעה ארוכה. לאחר מכן התיישבו לסעודת המצווה והתוועדות עם הרב צבי וילהלם.

הטיול כולו, כולל ההתוועדות בנתניה, ניתן לתמימים ע"י הנהלת הישיבה, בראשות הרב לוי רוזנברג, כבונוס על ניצול הזמן ב'בין הזמנים' ומילוי הטבלה ועל הלימוד בחוברת המיוחדת, שנערכה ע"י הת' השליח מרדכי מנור, בסיוע הרב שנ"ז דברוסקין.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.