מערכת COL | יום ט"ו אב ה׳תשע״א 15.08.2011

תושבי כפר חב"ד רותקו בערב חינוך בנושא גיל ההתבגרות

מאות מתושבי כפר חב"ד והסביבה גדשו את אוהל האירועים בכפר חב"ד במוצאי שבת חזון. הערב יוחד לנושא התמודדות והצלחה עם המתבגר ואורגן ע"י ועדת החינוך שע"י ועד כפר חב"ד ● הרב אברהם מרדכי סגל הציג את סרטו "על פי דרכו" הסרט שעוסק בהתמודדות של נער בגיל ההתבגרות עם דרישות הישיבה מצד אחד והוריו מצד שני ● בחלקו השני של הערב התקיים פאנל מרתק של מומחים בחינוך ובגיל ההתבגרות  לסיקור מלא
תושבי כפר חב
צילום: ברלה שיינר
כתב COL

מאות מתושבי כפר חב"ד והסביבה גדשו את אוהל האירועים בכפר חב"ד במוצאי שבת חזון. הערב יוחד לנושא התמודדות והצלחה עם המתבגר ואורגן ע"י ועדת החינוך שע"י ועד כפר חב"ד.

בפתיחת הערב נשא דברים הרב יקותיאל גרין וקישר בין בנין בית המקדש לבנין הבית של כל אחד ואחד בחינוך ילדיו.

מנחה הערב הרב שלמה גרברציק חיבר את הדברים בטוב טעם והזמין לבמה את הרה"ג חיים אהרן ראש ישיבת מאור מנחם ברחובות לעריכת יום ע"פ הוראת הרבי.

עוד ציין המנחה את ההתגייסות של ועד כפר חב"ד בראשותו של יו"ר הועד הרב בנימין ליפשיץ וכן של יו"ר ועדת החינוך בכפר חב"ד הרב שמואל יעקב קעניג אשר מסייעים ודוחפים ללא הרף להצלחה בנושא החינוך בכפר חב"ד.

לבמה הוזמן המרצה המרכזי בערב הרב אברהם מרדכי סגל מנהל מכון כיוונים העוסק בהדרכה והנחיית הורים ומחנכים. הרב סגל הציג את סרטו "על פי דרכו" הסרט שעוסק בהתמודדות של נער בגיל ההתבגרות עם דרישות הישיבה מצד אחד והוריו מצד שני. דמעות רבות זלגו מעיניהם של המשתתפים במהלך הקרנת הסרט. אך כמובן שהמדעות אינן המטרה אלא מה שיבוא אחריהן.

חלקו השני של הערב התקיים פאנל מרתק של מומחים בחינוך ובגיל ההתבגרות כאשר אל הרב סגל מצטרפים הרב מנחם מענדל גורביץ - משפיע בישיבת אור שמחה וחבר ועד כפר חב"ד וכן הרב דוד זילברשטרום מחנך הכתה הגבוהה באהלי תורה בכפר חב"ד. מנהל הפנאל הר' שחר שאער מנהל בית ספר וחבר ועדת החינוך בכפר חב"ד הציג את השאלות וניווט בין המומחים שעל הבמה להביא לציבור מידע, טיפים ורעיונות להצלחה עם המתבגר.

השאלות הרבות והתשובות המרתקות הותירו את הקהל עד לאחר השעה 1:00 בלילה כשהוא קשוב ועירני. ראוי לציין כי גם לאחר סיום הערב באופן רישמי בשעה 1:20 לפנות בוקר, המשיכו קבוצות הורים ואנשי חינוך בשיח חינוכי עוד זמן רב.

לקהל חולקה תשורה אקטואלית ושימושית "פנקס כיס להצלחה עם המתבגר" בפנקס הדרכה להורים אשר תסייע להם בזיהוי סימני מצוקה של המתבגרים וטיפים להתנהגות נכונה ויעילה עם הנער המתבגר. הפנקסון בתרומתו של מכון "שיג ושיח" בהנהלתו של הרב שלמה גרברצ'יק.

מארגן הערב הר' עופר דישון - מזכיר ועדת החינוך מוסר כי גם לאחר הכנס ניכרת התעניינות של הורים בנושא הכנס ובתוכנו. הורים רבים פונים ומבקשים שיהיה המשך לפעילות המבורכת של ועדת החינוך בכפר חב"ד.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.