מערכת COL | יום ט"ו אב ה׳תשע״א 15.08.2011

בשעה טובה: לחב"ד יש תוכנית סלולרית חדשה בסלקום

חסידי חב"ד ומוסדות חב"ד יוכלו להנות מתכנית סלולר חדשה שנחתמה היום (ט"ו באב) בין 'צעירי אגודת חב"ד' לחברת 'סלקום' ● התכנית החדשה הינה פורצת דרך בכך שהיא מותאמת לחוקים החדשים שמגינים על הצרכנים ומאידך תשמור על תנאי התכנית ועל תעריפיה למשך שלוש השנים הבאות, זאת בניגוד ל'חבילות המדף' שצצות ונעלמות בשוק בכל מספר שבועות  לסיפור המלארק ב-COL: הפרטים המלאים של התוכנית בפירסום ראשון ובלעדי >>>
בשעה טובה: לחב
מימין: מר יואב קירמאיר סמנכ"ל סלקום, הרב יוסף יצחק אהרונוב יו"ר צאגו"ח ואגו"ח, מר גיא ארץ קדושה מנהל מחוז דרום סלקום לעסקים, בטקס החתימה החגיגי היום ● צילום: ישראל ברדוגו

כתב COL

חסידי חב"ד ומוסדות חב"ד יוכלו להנות מתכנית סלולר חדשה שנחתמה היום (שני – ט"ו באב) בין 'צעירי אגודת חב"ד' לחברת 'סלקום'. התכנית החדשה הינה פורצת דרך בכך שהיא מותאמת לחוקים החדשים שמגינים על הצרכנים ומאידך תשמור על תנאי התכנית ועל תעריפיה למשך שלוש השנים הבאות, זאת בניגוד ל'חבילות המדף' שצצות ונעלמות בשוק בכל מספר שבועות.

בנוסף לכך, לראשונה יוכלו חסידי חב"ד לרכוש 'חבילות' שמותאמות לרמת השימוש של כל מנוי, ואף לעבור בין החבילות עצמן, כדי להגיע לחיסכון כספי משמעותי.  בצעירי חב"ד הביעו היום שביעות רצון רבה על הישגים נאים בתכנית החדשה, שתמנע "הפתעות" חודשיות בחשבונית הסלולר, תאפשר למוסדות חב"ד, כמו גם למנויים הפרטיים בתכנית זו, לתכנן את הוצאות הסלולר שלהם ולחסוך אלפי ₪ בשנה. כמו כן הושם דגש על האפשרות לשמור על תכנים מסוננים ונקיים בגלישה סלולרית.

במעמד חגיגי, ביום זכאי – ט"ו באב – נחתמה היום בבית צעירי-אגודת-חב"ד בכפר חב"ד תכנית הסלולר החדשה של חברת סלקום ל"צעירי חב"ד" שממנה יוכלו ליהנות כלל מוסדות חב"ד וחסידי חב"ד. על ההסכם החדש חתמו היום הרב יוסף יצחק הכהן אהרונוב, יו"ר צעירי אגודת חב"ד ואגודת חסידי חב"ד, ומר יואב קירמאיר, סמנכ"ל סלקום.

החתימה היום חותמת תקופה ארוכה של מו"מ ובחינת הצעות של כלל חברות הסלולר. מדובר בבחינה מדוקדקת של עשרות רכיבים בתחום הסלולר, והיה צורך להבטיח שהחבילות המוצעות יכללו את עלות המכשירים ואת התעריפים הנלווים למכשירים, שאותם מגלים בדרך כלל רק עם קבלת החשבונית הראשונה... בצעירי-חב"ד גמרו אומר לדלות את הרכיבים הללו מתוך העמודים הרבים ו'האותיות הקטנות' ב'נספחים' השונים, והם מאמינים כי הצליחו לגרום לכך שלא יהיו "הפתעות" בחשבונות הסלולר, בכפוף לכך שאנשים יבחרו את החבילה המתאימה להם, ויידעו לעבור מחבילה לחבילה מבעוד מועד. מאידך, גם התעריפים הבסיסיים, וכן 'תעריפי החריגה' זולים באופן משמעותי אפילו מהמחירים שהיו קיימים בתכנית הקודמת.

חסידי חב"ד מדברים חינם

התכנית החדשה מרחיבה את היקף דקות החינם בתוכה  – VPN –  ב-25% והיא תעמוד כעת על 2,000 דקות בכל ה'חבילות'. כמו כן יהיו כלולים במחיר החבילות 500 עד 1000 'מסרונים' SMS, חבילות גלישה וכן המכשירים המתקדמים ביותר שקיימים כיום בשוק.

תכנית 'צעירי חב"ד' צמחה בשנה האחרונה לכחמשת אלפים מנויים, בקצב גידול של כאלף וחמש מאות מנויים חדשים בכל שנה. החזון של צעירי-חב"ד שכלל השלוחים וכלל חסידי חב"ד יוכלו לדבר ביניהם חינם במסגרת ה-VPN החב"די ולהוזיל בכך את עלויות התקשורת בין שלוחי הרבי לבין כלל חסידי חב"ד, ובכך להקל על הפעלת אנ"ש במרחב הפעילות של בתי חב"ד ומוסדות חב"ד.

גם "טלפון כשר"

אל צעירי חב"ד הגיעו פניות רבות של הורים אשר ביקשו לדעת האם תכנית הסלולר החדשה מתייחסת גם ל "טלפון כשר". ואכן, לצד המכשירים הסלולריים המתקדמים, קיימים בסלקום גם מכשירים "כשרים". במכשירים אלה חסומות אפשרויות הגלישה וה-SMS. מאידך, מי שיבחר במכשירים 'כשרים' בתכנית זו, ייהנה מחבילת דקות החינם, ה-VPN. עובדה זו הופכת את התכנית החדשה לאטרקטיבית גם לאלפים שרוצים מכשירים כשרים. לכל יתר המשתמשים, שמעוניינים במכשירים המתקדמים ביותר, ניתנת אפשרות להפעיל את הגלישה הסלולרית באמצעות ניהול התוכן של "אינטרנט רימון".  לדברי אנשי סלקום, מדובר בשרות ייחודי, בתחום הגלישה הסלולרית, שניתן על ידם בלבד.

חברת סלקום התחייבה להטמיע את מרכיבי ההסכם החדש במערכותיה ובמוקדיה בתוך שבועיים. התכנית החדשה וטופסי הצטרפות ישלחו לבתי חב"ד ולמוסדות חב"ד כבר בימים הקרובים וכל חסיד חב"ד יוכל להצטרף, בכפוף לזיהויו כחסיד חב"ד. בריכוזי חב"ד הגדולים ימונו נציגים מיוחדים שאצלם יהיה ניתן לקבל את טפסי ההצטרפות ו/או המעבר לתכנית החדשה.

המחירים והתעריפים החדשים יתפרסמו בנפרד.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.