מערכת COL | יום י"ג אב ה׳תשע״א 13.08.2011

בני ברק: מעמד חלוקת פרסים ותעודות הצטיינות ● גלריה

עם סיום 'זמן' הקיץ בישיבת תומכי תמימים בית מנחם בבני ברק, התקיים בישיבה מעמד חלוקת פרסים ותעודות הצטיינות, בהשתתפות ההורים המאושרים ● המעמד התקיים בתוך ה'שלושים' לפטירתו של מייסד הישיבה ומנהלה הרב שלמה רוזנברג ע"ה, והדוברים העלו על נס את אישיותו ופועלו, איש איש בסגנונו הוא ומנקודת מבטו ... לסיפור המלא
בני ברק: מעמד חלוקת פרסים ותעודות הצטיינות ●  גלריה
עם סיום 'זמן' הקיץ בישיבת תומכי תמימים בית מנחם בבני ברק, התקיים בישיבה מעמד חלוקת פרסים ותעודות הצטיינות, בהשתתפות ההורים המאושרים.

המעמד התקיים בתוך ה'שלושים' לפטירתו של מייסד הישיבה ומנהלה הרב שלמה רוזנברג ע"ה, והדוברים העלו על נס את אישיותו ופועלו, איש איש בסגנונו הוא ומנקודת מבטו.

נשאו דברים: המנהל-רוחני - הרב ישראל הלוי וינפלד, המשגיח - הרב שניאור זלמן גול, ר"מ כיתת המצויינים - הרב מרדכי גולדשמיד, נציג ההורים - הרב יגאל כספי, שליח הרבי ומנהל בית חב"ד במעלות, שהודה בחום לצוות על כל ההשקעה; נציג התלמידים - הת' שניאור זלמן ציק משיעור ג', שציין את השינוי הרוחני האדיר שמורגש בישיבה בזמן האחרון; ומנהל הישיבה – הרב לוי רוזנברג, שהקריא את שמות התלמידים המשקיעים וגרם לפרץ של התרגשות בקרב ההורים.

השנה הושם דגש על מידת ההשקעה. הפרסים והתעודות חולקו לתמימים שהשקיעו בלימודים ב'זמן' הקיץ. בנוסף, חולקו תעודות, פרסים ומלגות כספיות לאלו שהצטיינו ב'מבצע תורה' ונבחנו עשרות דפי גמרא מעבר לחומר הנלמד בישיבה והיו בבחינת 'נר להאיר' בהנהגה חסידית.

הת' מנחם מענדל ויטוק, שהגיע למקום הראשון ב'מבצע תורה', סיים את מסכת תענית, בהתאם להוראת הרבי לעשות סיום מסכת בתשעת הימים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.