מערכת COL | יום י"א אב ה׳תשע״א 11.08.2011

השר ישי ל- COL: "הוועידה תורמת לחינוך הילדים" ● גלריה, וידאו

במהלך ארוחת הצהריים בוועידת המחנכים הכ"ג של צעירי חב"ד, הפתיע סגן רה"מ ושר הפנים אלי ישי, תלמידו של מנהל הוועידה הרב נפתלי רוט ● השר אלי ישי היה תלמיד בבית ספר חב"ד ברזילי בירושלים, ואף נבחר לתפקיד יו"ר מועצת התלמידים ● השר ישי שיבח את מארגני הוועידה, דיבר על התפקיד החשוב שיש למחנכים היום לחנך את ילדי ישראל, וציין כי הוועידה תורמת לחינוך ילדי ישראל"  דיווח מלא, וידאו, וגלריהבפנים: כשהרב רוט שלף מכיסו מכתב פרידה שכתב ישי לפני כ-30 שנה >>>
השר ישי ל- COL:
מימין מכתב הפרידה המרגש: "ברגשי צער, עוזב אני את המנהל אשר נתן בי אמון, למלא תפקידים". משמאל: השר אלי ישי עם הרב נפתלי רוט. צילום: יוסי פורמנסקי, COL ● צילום וידאו: אלי מנדלבאום
שרון גושן, ניר עציון

במהלך ארוחת הצהריים בוועידת המחנכים הכ"ג של צעירי חב"ד הנערכת במלון "ניר עציון" שלמרגלות הר הכרמל, הפתיע את המחנכים סגן רה"מ ושר הפנים אלי ישי, תלמידו של מנהל הוועידה הרב נפתלי רוט.

השר אלי ישי היה תלמיד בבית ספר חב"ד ברזילי בירושלים בתקופה בה הוא נוהל על ידי הרב רוט. השר ישי אף נבחר לתפקיד יו"ר מועצת התלמידים ברוב של 96 אחוז, או כפי שהתבדח השר ישי: "כמו בסוריה"...

עם הגיעו לאולם הוועידה העניק לו הרב נועם רוט, ממנהלי הוועידה, תג ועליו שמו של השר עם התואר "יו"ר מועצת התלמידים בבית ספר חב"ד", וזכה למחיאות כפיים סוערות. הרב נפתלי רוט הציג את השר בפני המחנכים, והפתיע כששלף מכיסו מכתב פרידה שכתב השר אלי ישי לרב נפתלי רוט לפני כ-30 שנה...

וכך כתב התלמיד אלי ישי בדברי הפרידה: "ברגשי צער, עוזב אני את המנהל אשר נתן בי אמון, למלא תפקידים, וזה בעזרת ה', יעזור לי בחיים, להתמודד עם הרבה דברים ולא להתייאש. אכן הפרידה קשה מעם הרב, ואני בעזרת ה' אבוא לבקר את המנהל. הפרידה אכן פרידה גשמית, אבל מבחינה רוחנית לא. תודה רבה לך רבי ומורי".

השר ישי הנרגש בירך את המחנכים ושיבח את מארגני הוועידה על היוזמה. הוא אמר כי כבוד הוא לו, לעמוד מול המחנכים ולשאת בפניהם דברים. הוא דיבר על התפקיד החשוב שיש למחנכים היום לחנך את ילדי ישראל אל מול הסכנות הרבות האורבות להם מבית ומחוץ, וציין כי הוועידה בוודאי מחזקת את המחנכים, ותורמת להם רבות".

מאוחר יותר, התראיין השר ישי ל-COL ואמר על הרב רוט: "ההצלחות שלו בחינוך הם ממש סיפור הצלחה. היכולות שלו לחבר וההשקעה שלו בתלמידים הם דבר מיוחד. וועידה שכזו, בה מתכנסים יחד כל כך הרבה מורים בוודאי תורמת רבות לחינוך ילדי ישראל". 

סגנונות תקשורת ופעילות שיווקית

קודם לארוחת הצהריים, נערכו מספר סדנאות מגוונות: הוראה מחנכת - חינוך ע"י משחק וסיפור עם הרב מנחם חזן, מומחה לחינוך בגיל הרך; כיתות יסוד (כיתות ג-ד): כיצד לנהל שיחה אישית יעילה עם הורים ועם תלמידים? עם הרב אליעזר גלט, מאמן אישי ומאבחן דידקטי; סימני המקרא - שיטה נפלאה וייחודית לזכירת הנושאים בחמשה חומשי תורה עם הרב דוד חדד, מחנך ורב קהילה, מחבר ספרים "מעשה אבות" ועוד.

סנדאות נוספות שנערכו בבוקר היום השני: כיתות גבוהות וישיבה: רטוריקה בהוראה, חלק א - תרומת הרטוריקה בהשגת מטרות השיעור עם ד"ר יוסי בר, ראש היחידה לקידום ההוראה ומרצה לרטוריקה באוניברסיטת חיפה; ו"סגנונות תקשורת ופעילות שיווקית" עם מר דרור כהן, מנהל המרכז הישראלי לשיווק.

וועידת המחנכים השנתית מאורגנת על ידי צעירי חב"ד בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב, ומשתתפים בה למעלה מ-400 מחנכים ומורים מכל רחבי הארץ.

 במעמד מפואר: ערב הצדעה חגיגי לשלוחי הרבי בחינוך ● גלריה
כיצד לזהות קשיים ולחצים אצל ילדים? ● גלריה מוועידת המחנכים
כשהרבי עורר: לרכוש לתלמידים סידור חדש מידי שנה ● גלריה
בניר עציון נפתחה וועידת המחנכים השנתית ● תמונות ראשונות

לצפייה בוידאו לחצו על כפתור ההפעלה או על האופצייה הנוספת:

לא מצליחים לצפות? לחצו כאן
(להורדה)
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.