מערכת COL | יום י"א אב ה׳תשע״א 11.08.2011

תלמידי שיעור ג' בישיבת חב"ד באלעד סיימו שנה מוצלחת

באירוע רב רושם בנוכחות צוות הישיבה ותלמידי התמימים, וכאורחים, הורי התלמידים המסיימים, אלעד, לסיים את שנת הלימודים בהענקת תעודות הוקרה ומלגות למסיימי שיעור ג' ● ראש הישיבה הרב אברהם אשר בלינוב נשא משא מאלף בדברי הגמרא ●  מנחה הערב, המשגיח הרב זאב דב הלפרין, סיכם בקצרה את ההצלחה בלימודים ובהנהגה חסידית במשך שנה"ל הנוכחית וקישר בחן מיוחד בין גברא לגברא לסיפור המלא  
תלמידי שיעור ג' בישיבת חב
כתב COL

מאז ומקדם נהוג בישיבת תומכי תמימים ליובאוויטש - אלעד, לסיים את שנת הלימודים בהענקת תעודות הוקרה ומלגות למסיימי שיעור ג', באירוע רב רושם בנוכחות צוות הישיבה ותלמידי התמימים, וכאורחים - הורי התלמידים המסיימים.

גם השנה בערב ה' מנ"א- יום ההילולא של האר"י ז"ל, חגגו תלמידי התמימים שי' סיום שנה מוצלח במיוחד.

האירוע התחיל עם סיום מסכת סוכה - שהיא המסכת שנלמדה השנה בישיבה במסגרת סדר גירסא, לאחרי שבר"ח שבטסיימו התמימים ללמוד מסכת ראש השנה, למדו ונבחנו כל תלמידי התמימים שי' על מסכת סוכה בע"פ, כך שמר"ח אב נעשו בין כותלי הישיבה שלושה סיומים ביום ע"י התלמידים שי', מלבד הסיומים שנעשו בבתי הכנסת ובתי מדרש ברחבי העיר אלעד.

הסיום נערך ע"י הת' מנחם מענדל אקסלרוד שי' - ממסיימי ש"ג, שהאריך במקצת ותיבל בדבריו שיחות מכ"ק אדמו"ר. אחריו עלה הת' שלום דובער הכהן ויספיש שי' - גם הוא ממסיימ יש"ג, וחזר על שיחה מהרבי בעניינא דיומא בטוב טעם.

מנחה הערב היה המשגיח הרב זאב דב הלפרין, שסיכם בקצרה את ההצלחה בלימודים ובהנהגה חסידית במשך שנה"ל הנוכחית וקישר בחן מיוחד בין גברא לגברא.

אח"כ הוזמן המשפיע הכללי הרב יעקב ז.קטן, שבירך בשם הישיבה את התלמידים המסיימים וצייד אותם במזון רוחני לקראת כניסתם לישיבות גדולות בשנה"ל הבעל"ט.

אחריו עלה לדוכן ראש הישיבה הרב אברהם אשר בלינוב, שנשא משא מאלף בדברי הגמ' במס' ב"ק על דברי רבי יצחק נפחא דהיות דאשו משום חיציו ולכן מחוייב הקב"ה - כביכול, לבנות את הבית בכבודו ובעצמו "ובאש אני עתיד לבנותה...".

בהמשך דבריו עורר ראש הישיבה את כלל התלמידים בהתקשרות לאילנא דחיי כ"ק אדמו"ר נשיא הדור, ובפרט תמימים - בניו של הרבי, ובמיוחד כשיוצאים לבין הזמנים צריכים להוסיף כהנה וכהנה בלימוד התורה ובעבודת התפילה כהכנה לשנה"ל הבעל"ט אי"ה.

לאחרי מסכת הנאומים עלה לדוכן הת' מנחם מענדל ליפסקר שי', שכיבד את הקהל באתנחתא קלה של ניגוניים חסידיים. כאשר פרק הניגונים מסתיים עם הניגון יהי רצון... שייבנה בית המקדש...!

כאן הגיע רגע השיא של האירוע כאשר כל אחד מתלמידי התמימים שי' עולה לדוכן מלווה בהורים, ומקבל מידי צוותהישיבה תיקיה שנרכשה במיוחד עבור אירוע זה, ובה תעודה מיוחדת המעידה על הצלחות, ובמשך ג' שנות הלימודים בישיבה, ומלגה למצטיינים. כמו"כ קיבל כל אחד מהתלמידיםחוברת קטנה אשר בשם "קונטרס אבן הבוחן" תכונה, ובו אוסף של כל המבחנים בכתבשנכתבו ע"י התלמידים שי' בצורה מסודרת במשך שנה"ל הנוכחית. כמו"כ, קיבל כל תלמיד מזכרת מהישיבה סידור כיס עם הטבעת שם הישיבה.

אחד מהורי התלמידים הרב ברנשטוק, ביקש שלא כמתוכנן את רשות הדיבור, ובהתרגשות מיוחדת אמר שאין לו מילים איך להודות לקב"ה ולרבי, על הזכות המיוחדת שנפלה בחלקו שבנו יתחנך בישיבה קדושה זו, וביקש להודות לכאו"א מהצוות באופן פרטי. וסיים את דבריו שהגעגועים לישיבה ולצוות המסור והאכפתי - רוחני וגשמי, כבר החלו.

לאחרי סיום ערב מיוחד ומוצלח זה, יצאו התמימים וצוות הישיבה ביחד עם ההורים בריקוד סוחף טייערע ברידערמיר וועלן זיך וייטער זעהן... ובתפילה שתיכף נזכה לראות בעיני בשר את הרבי, והוא יגאלנו.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.