מערכת COL | יום י' אב ה׳תשע״א 10.08.2011

סיום מבצע תורה בדטרויט: המצטיינים זכו בפרסים

עם סיום זמן הלימודים בישיבת חב"ד בדטרויט הצטיינו תלמידי הישיבה בשינון דפי גמרא רבים בעל פה, זאת ביוזמת התלמידים השלוחים שיזמו את 'מבצע תורה' ● לאחרונה, נערכה חגיגת סיום ברוב פאר והדר וטקס חלוקת הפרסים באולם ביהמ"ד של הישיבה לדיווח ולגלריית תמונות  
סיום מבצע תורה בדטרויט: המצטיינים זכו בפרסים
עם סיום זמן הלימודים בישיבת חב"ד בדטרויט הצטיינו תלמידי הישיבה בשינון דפי גמרא רבים בעל פה, זאת ביוזמת התלמידים השלוחים שיזמו את 'מבצע תורה'.

המבצע חולק לשני מסלולים: מסלול א' הכולל 110 דפי גמ' בציון שנת הק"י להולדת הרבי; ומסלול ב' הכולל 61 דפי גמ' בציון ס"א שנה לנשיאותו.

המבצע יצא לדרך, והתמימים נראו בכל שעות היום והלילה כשהם שוקדים על לימודם בהתמדה גדולה, וכמה מהם זכו לסיים את כל מסכת פסחים בע"פ.

בתחילת חודש אב נערכה חגיגת סיום ברוב פאר והדר וטקס חלוקת הפרסים באולם ביהמ"ד של הישיבה.

האולם קושט בתפארה ועל במה מיוחדת הוקמו מאות ספרי-הקודש שנקנו עבור התלמידים, הודות לנדיבות לבם של כמה ידידים, ובמיוחד של התורם החב"די ר' בנימין פדרמן.

הערב נפתח ע"י המנחה הת' השליח מנחם מענדל דזייקאבס שהזמין לבמה את הרב בן ציון שטיין מנהל מוסדות החינוך בדטרויט לקרוא מכתב מהרבי שהגיע למעמד דומה בשנת תש"נ.

לאחריו נאמו מנהל המתיבתא הרב לוי קפלן וראש הישיבה הרב לימא ווילהלם. הסיום עצמו על ידי הת' פרץ גרליק משיעור ב', ועל הדרן של הרבי עמ"ס פסחים חזר הת' שלום דובער ווייס משיעור א'.

לפני שחולקו הפרסים דיבר הת' השליח מנחם מענדל מינקאוויץ בשם חבריו השלוחים. הוא הודה לת' יעקב קאפעל חייטאן, שליח לשעבר במתיבתא ומגיד-שיעור, עבור התמסרותו לכל מה שקשור לטובתם של התמימים בכלל, ובמיוחד בהכנות לערב זה.

בהמשך הערב התקיים התוועדות חסידים עם הרב יוסי לו שליח באטלנטה, שהגיע במיוחד להשתתף בחגיגה.

התמימים שלום דובער ווייס, מנחם דערען, משה שפלטר, שמואל פרידמן, פרץ גרליק, צבי אלפרוביץ, לוי שמוטקין, מענדל שמוטקין סיימו את כל המסכת, והתמימים מענדל פלאטקין ומענדי גראסבוים סיימו מסלול הב' של 61 דפים בע"פ.

המארגנים רוצים להביע תודה גם לרב יונה שפירא על עזרתו הרבה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.