מערכת COL | יום ט' אב ה׳תשע״א 09.08.2011

שלוחי חב"ד ל'מיד-אטלניק' התכנסו בניו ג'רזי ● גלריה

100 שלוחים ממדינות ניו ג'רזי, מרילנד, פינסלובניה, וושינגטון, וירג'יניה ודלאוור התאספו לכינוס השלוחים האיזורי שנערך בבית חב"ד מנאפלאן שבניו ג'רזי, ליום של למידה, אחדות והשראה ● במהלך הכינוס אותו אירחו השלוחים למקום הרב ברוך חזנוב ורעייתו, נהנו השלוחים מסדרה של הרצאות וסדנאות מועילות במגוון רחב של נושאים לסיפור המלא
שלוחי חב
צילום: בנצי ששון

100 שלוחים ממדינות ניו ג'רזי, מרילנד, פינסלובניה, וושינגטון, וירג'יניה ודלאוור התאספו לכינוס השלוחים האיזורי שנערך בבית חב"ד מנאפלאן שבניו ג'רזי, ליום של למידה, אחדות והשראה.

במהלך הכינוס אותו אירחו השלוחים למקום הרב ברוך חזנוב ורעייתו, נהנו השלוחים מסדרה של הרצאות וסדנאות מועילות במגוון רחב של נושאים, כאשר הדוברים היו שלוחים מאיזור ה'מיד-אטלנטיק', שמכירים מקרוב את האתגרים של השלוחים האחרים כשהם נותנים ייעוץ וכלים מתאימים יותר למשתתפים.

תוכנית הדיונים העמוסה כללה נושאים כגון חינוך, יצירתיות בקירוב הקהילה, יצירת ביטחון כלכלי לטווח ארוך, תורתו ומשנתו של הרבי, הלכות בית הבחירה ועוד, כל זאת לצד ארוחות מכובדות כשהשיא שלהם היה הבאנקעט שחתם את יום הכינוס.

הרב משה קוטלרסקי מ'המרכז לענייני חינוך' ויוזם הכינוס נשא דברים בשידור חי זאת לאחר שנבצר ממנו להשתתף בגופו בכינוס. כמו כן נשא דברים יו"ר הקהילה ותומך נלהב של בית חב"ד מר מייקל וויץ וכן השליח הרב ברוך חזנוב שנשא את המשא המרכזי.

בהשראת הכח המאחד של הכינוס, ישבו השלוחים להתוועדות חסידית שנמשכה אל תוך השעות הקטנות של הלילה עם אורח מיוחד, הרב אלימלך צוויבל ממוריסטאון, ניו ג'רזי.

"אירועים כגון אלו נותנים לנו דחיפה נוספת של חיות וכוחות המאפשרים לנו להמשיך את השליחות שלנו בביטחון ובהתלהבות", סיכם אחד השלוחים את הכינוס.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.