מערכת COL | יום ז' אב ה׳תשע״א 07.08.2011

תלמידי ישיבת חב"ד באלעד שבתו וחיזקו בזיכרון יעקב

כמידי שנה בשנה בישיבת תומכי תמימים ליובאוויטש - אלעד, נצלה גם השנה הנהלת ישיבה את השבת האחרונה לשנה"ל הנוכחית ל'שבת אחדות והתרוממות' עם הצוות הרוחני והגשמי של הישיבה ומשפחותיהם ● השנה זכה היישוב "זכרון יעקב" לארח את תלמידי התמימים שהגיעו על מנת לחזק את קהיל חב"ד במקום בראשות השליח הרב יוסף יצחק פריימן, שבנו נמנה על תלמידי הישיבה לסיפור המלא
תלמידי ישיבת חב
כתב COL

כמידי שנה בשנה בישיבת תומכי תמימים ליובאוויטש - אלעד, נצלה גם השנה הנהלת הישיבה את השבת האחרונה לשנה"ל הנוכחית ל'שבת אחדות והתרוממות'  עם  הצוות הרוחני והגשמי של הישיבה ומשפחותיהם.

השנה זכה היישוב "זכרון יעקב" לארח את תלמידי התמימים שהגיעו על מנת לחזק את קהילת חב"ד במקום בראשות השליח הרב יוסף יצחק פריימן שליט"א, שבנו נמנה על תלמידי הישיבה.

תפילות וסעודות השבת נערכו בצוותא עם אנ"ש ומקורבים בעיר שבאו לספוג מהאוירה המרוממת של תומכי תמימים. התוועדות מיוחדת במינה התקיימה בליל שבת קודש ונמשכה עד השעות הקטנות של הלילה ביחד עם משפיעי ורמ"י הישיבה.

סדר השבת היה מלא וגדוש בהתוועדויות ושיעורים בנושאים שונים ומגוונים, מפי הצוות המיוחד של הישיבה, המשפיעים: הרב יעקב ז. קטן, הרב מ"מ ליברמן, הרב משה זילברשטרום והרב חיים זקלס. בניהולו של המשגיח הרב ז"ד הלפרין, בהשתתפות רמ"י הישיבה הרב דניאל א"ח מקוביצקי והרב אליעזר זוננפלד, שהוסיפו חיות בתמימים כהכנה לקראת היציאה לבין הזמנים תשע"א, ובמיוחד לתלמידי התמימים שמסיימים שיעור ג'.

בבוקר קמו התמימים לאמירת תהילים בציבור - ולאחרי'ה מסר המשגיח הרב הלפרין הדרן על מסכת סוכה לרגל סיום המסכת במסגרת הלימוד לגירסא בישיבה, בטוב טעם הסביר את שיחת כ"ק אדמו"ר על מעשה מרים כמסופר בשלהי המסכת, בדבריו ציין את התחושה ששררה ב770 בזמן אמירת השיחה, שיחה זו נבחרה לרגל העובדה שכל תלמידי הישיבה נבחנו בהצלחה על כל מסכת סוכה (נ"ו דפים!) בע"פ, לאחרי שישבו ולמדו מסכת זו בהתמדה ושקידה גדולה ב"ה. (בנוסף לעובדה שבראש חודש שבט נבחנו כל תלמידי התמימים על מסכת ראש השנה בע"פ (ל"ה דפים) וביחד הספיקו תלמידי התמימים שי' ללמוד ולהיבחן השנה על למעלה מתשעים דף! בלימוד גירסא).

לאחר התפילה המרוממת התיישבו התמימים עם השלוחים לסעודת שבת קודש מתוך התוועדות עם המשפיעים שי', כאשר הנקודה העיקרית בהתוועדות היא איך תמים יכול וצריך לחיות את הרבי ועם הרבי גם - ובמיוחד, בבין הזמנים.

אח"כ יצאו התמימים שי' לכבוש את רחבי זכרון יעקב ע"י כינוסי 'מסיבות שבת' כשמאות ילדים מצטרפים לאמירת שנים עשר הפסוקים ע"פ הוראת כ"ק אדמו"ר.

'סדר ניגונים' מיוחד נערך בהיכל בית הכנסת 770 כשהם סוחפים עמם תושבים מקומיים רבים שנמשכו לניגונים וניגנו בהתרגשות רבה.

לאחר תפילת ערבים חתמו התמימים את השבת שלא תשכח לעולם בריקודים סוערים והודו לשליח הרבי הרב פריימן שסייע בכל מאודו להצלחת השבת ואשר השתתף במהלך ההתוועדויות לאורך השבת המרוממת.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.